Aztech Modemde Port Açmak???
-
Aztech marka modemim var. Turkojan için 15963. portu açmam gerekiyor fakat bir türlü başaramadım. internette anlatılanlar gibi degil bunun paneli.
http://www.tcpsecurity.com/doc/adsl/adsl_modemlerde_port_acmak/aztech305.htm
burada verilen bilgiler dogrultusunda yapmaya calısıyorum fakat port forwardinge girdikten sonra adamın anlattıkları gibi bir kutucuklar bölümü göremiyorum. capsini aldım. bundan sonra yapmam gereken ne??

-
-

0.yol advenceda gel
1.yol port forwarding'i seç
2.yol user'i seç
3.yol new'e bas
4.yol orda yaptıgın şeyin örnek example var mesela orda onun gibi bi şey cıkacaktır ona tıkla add de ...
5.yol apply yani kaydet daha sonra port açılmıs olacaktır :) -
http://rapidshare.com/files/95093388/PFConfig_Version_1.0.144.rar.html hocam bunu dene bu gun elıme gectı ama henuz deneme sansım olmadı
Toplam Hit: 2279 Toplam Mesaj: 4
