folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Aztech Modemde Port Açmak???



Aztech Modemde Port Açmak???

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Delegado_Zero
    Delegado_Zero's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    Aztech marka modemim var. Turkojan için 15963. portu açmam gerekiyor fakat bir türlü başaramadım. internette anlatılanlar gibi degil bunun paneli.

    http://www.tcpsecurity.com/doc/adsl/adsl_modemlerde_port_acmak/aztech305.htm

    burada verilen bilgiler dogrultusunda yapmaya calısıyorum fakat port forwardinge girdikten sonra adamın anlattıkları gibi bir kutucuklar bölümü göremiyorum. capsini aldım. bundan sonra yapmam gereken ne??

    Aztech%20modem%20port%20açma%20paneli

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek

     

    0.yol advenceda gel
    1.yol port forwarding'i seç
    2.yol user'i seç
    3.yol new'e bas
    4.yol orda yaptıgın şeyin örnek example var mesela orda onun gibi bi şey cıkacaktır ona tıkla add de ...
    5.yol apply yani kaydet daha sonra port açılmıs olacaktır :)


    [22817//kaanabak]
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cyrpt
    cyrpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek
    http://rapidshare.com/files/95093388/PFConfig_Version_1.0.144.rar.html hocam bunu dene bu gun elıme gectı ama henuz deneme sansım olmadı
Toplam Hit: 2279 Toplam Mesaj: 4