Babil.Com Rezaleti Ve Yardım
-
İyi günler dostlar,
Ağustos kampanyası bitmeden babil.com'dan, iki farklı hesaptan sipariş geçtim. Gelen ürünlerden beş tanesi hasarlıydı. Bu ürünler farklı iki hesaptan alındığı için gönderdikleri gibi kargoladım. Fakat kitapların üçünde herhangi bir kusur bulamadıklarını(ne hikmetse naylonu kalkmış), diğer ikisinde ise hata olduğunu kabul edip, temin edilemiyor diyip bana sormadan para iadesi gerçekleştirdiler. Bu adamlara ben fatura kağıdında para iadesi yapılsın diye yollamadım. Bana sormadan, fikrimi almadan para iadesi yapmaya hakları var mı? Gösterdikleri gerekçe temin edilemiyor, fakat sitelerinde iki kitap içinde temin edilemiyor ibaresi yazmıyor. Verdikleri cevap tekrar sipariş geçebileceğim yönünde. Gerizekalılara diyorum ki " Bakın, indirimli aldığım kitabı neden tekrar tam fiyata alayım. Salak mıyım ben?" Sonrasında ise mıy mıy mıy. Şimdi bu adamlara öyle bir nefret doluyum ki var mıdır bunun çözümü? Gelen üç kitapta ise kusur var fakat daha kartonu bile açmadım tüketici hakem heyetine gitme düşüncesi ile. Aşağıdaki konuşmalar gözünüzün önünde.
Kitap görselinde köşelerde gördüğünüz gibi naylon kalkması var ve buna rağmen kusursuz olarak gördüler değişim yapmadılar.
absconder tarafından 09/Eyl/15 01:16 tarihinde düzenlenmiştir -
Valla 100 tl ye yakın olan kitabı 93 tl ye aldım 50 tl iade aldım memnunum bu 6.alışverişim oldu.
Kargolamala şekilleri de çok hoşuma gitmişti kitabın hasar görmesi imkansızdı.
Şanssızlık olsa gerek.
Babili seviyorum şahsen.
-
rapidhacker550 bunu yazdı
Valla 100 tl ye yakın olan kitabı 93 tl ye aldım 50 tl iade aldım memnunum bu 6.alışverişim oldu.
Kargolamala şekilleri de çok hoşuma gitmişti kitabın hasar görmesi imkansızdı.
Şanssızlık olsa gerek.
Babili seviyorum şahsen.
Hocam sürekli aynı şey olur mu ya? Haziran'da iki sipariş geçtim aynı sorun ses çıkarmadım. Ağustos'da da aynı sorun ses çıkarmayacaktım fakat müşterilerini iplemeyişleri benim sinir katsayımı arttırdı. Cevap verme tarihlerine de bakar mısınız? Sanki çok yoğunlar. Ne twitter'dan, ne e-posta'dan dönüş zor geliyor kendilerine.
-
-
SquarT bunu yazdı
Evet kampanyanın ilk başında öyleydi. Bana da hediye kitap yollamışlardı, fakat kusurluydu bazıları. İlk iki siparişte ses çıkarmadım ama şu anki yaptıkları tam bir terbiyesizlik. Bana sormadan nasıl iade yapma hakkı tanıyorlar kendilerinde? Yok mudur kitapları geri almanın yolu hocalarım? İlk iletideki son görsel düzenlenmiştir.
-
ya kitabın görselini nabcaksın köşesine kahve izmarit koyup foto mu çekicen abartıyorsun bence
-
hocam fotolara göre abartı bi durumu yok. karton kapak zaten sen alıp kullanmaya başladıktan sonra 3-5 açıp kapatmaya yine öyle izler kalacak bence.
hasar diyince yırtık, eksik sayfa sandım.
-
mkrp bunu yazdı
ya kitabın görselini nabcaksın köşesine kahve izmarit koyup foto mu çekicen abartıyorsun bence
Hocam daha önce de dediğim gibi haziran ayında verdiğim ayında da aynı sorun oluştu ses çıkarmadım. Önceki mesajlarımda da yazdığım gibi e-posta ve twitter üzerinden bunlara yazmama rağmen ses çıkarmayışları beni sinirlendirdi.
-
şikayetvar, sosyal medya, email üzerinden yardır bakalım. bu arada hakem heyetine git bilgi al, oluru varsa ve bu üçlemeden sonuç çıkmazsa şikayet edersin. lakin heyet bende 6 ayda sonuç vermişti (bilgisayar) yani beklediğine değmeyebilir.
yine de seni rahatsız edecek şekilde olmamalıydı aldıkların, hakkın olduğuna inanıyorsan, vaktin de varsa uğraş derim.
-
Bende enpara kampanyasından yararlandım, çok özenli gönderildi kitaplar. Abim de almıştı, onda da sorun yoktu. Kötü şans sanırım seninkisi, ama öyle çokta abartılacak bişey değil :))
-
bende adamlarin yerinde olsam aynisini yapardim hocam kusura bakma
seninki biraz abartı olmus. adamlarda madem begenmiyorsun al parani git demek istemisler