Backtrack 5 R2 Çıktı!
-
-
20 şubatta mı ne çıkmadı mı ?
güncelleme yaptıydım 15 gün önce fln r2 olmuştu
geç olsun güç olmasın
-
1 mart 2012 yazıyor sitesinde
-
dun ındırdım bugun usb den lıve calıstırdım
sadece tex mod var yanı gorsel acamadım .. BT5R2-GNOME-64 bunu ındırdım
masa ustunu goremedım daha :D
hata nerde..?
-
Ekran kartında olabilir . Aldığın hatayı bir yere not edip googleda aratırsan sana yardımcı olabilir google amca
-
kendi sistemim var mis gibi 3 gb ubuntu tabanlı şifrelenmiş :)
Toplam Hit: 1297 Toplam Mesaj: 6
