Backtrack Wireless ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    Wmwarede backtrack 5 i kurdum fakat sistem açıldığında  wireless ı görmedi daha önce deneyenler wardır yoksa bana özel bi cünüblükmü:|


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    driverini yüklemen gerek 

    ayrıca şifre kırmak için de kartın chipsetinin uyumlu olması lazım. uyumluluk listesi var. bazıları da ek dosyalara ihtiyaç duyuyor. wireless kartının modeliyle internette backtrack için arama yapabilrsin


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Bende şifreleri kırmada kullandıgım özel anten ve üzerinde wireless adaptör var, çok şifre kırdım  parayada ihtiyacım var satmayı düşünüyorum. ne eder derseniz d-link kaliteli bir anten işte yanıdnada kablosu ve wireless adaptör ne ederse işte. backtrack ile direk uyumlu, bişey kurmaya gerek kalmıyor.satacağım


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek
    siyahbereli bunu yazdı

    Bende şifreleri kırmada kullandıgım özel anten ve üzerinde wireless adaptör var, çok şifre kırdım  parayada ihtiyacım var satmayı düşünüyorum. ne eder derseniz d-link kaliteli bir anten işte yanıdnada kablosu ve wireless adaptör ne ederse işte. backtrack ile direk uyumlu, bişey kurmaya gerek kalmıyor.satacağım

     

    wpa/wpa2 nasıl yapıyorsun?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek
    siyahbereli bunu yazdı

    Bende şifreleri kırmada kullandıgım özel anten ve üzerinde wireless adaptör var, çok şifre kırdım  parayada ihtiyacım var satmayı düşünüyorum. ne eder derseniz d-link kaliteli bir anten işte yanıdnada kablosu ve wireless adaptör ne ederse işte. backtrack ile direk uyumlu, bişey kurmaya gerek kalmıyor.satacağım

    wpa yi nasıl yapiyosn ve anten kaç db 


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
Toplam Hit: 945 Toplam Mesaj: 5