Backtrack4 Final Root Olamamak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hallederi_55
    hallederi_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2008
    Erkek

    root-toor

    root-boş

    root-root yada toor toor gibi bi sürüşey yazdım ama sadece adminuser olarak girebiliyorum ondada yetkisizlikten hic bişey yapamayorum.

    Şifresini yada adminuser olarak girdikten sonra nasıl root olabilirim?

    adminuser@VIRTUALBOXIMAGES:$  Şeklinde giriş yapabiliyorum sadece

    root@bt:$ Olarak giremiyorum


    _ICEMAN_
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hallederi_55
    hallederi_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2008
    Erkek

    yukarı


    _ICEMAN_
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    override
    override's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2009
    Erkek

    su


    g͇̫͛͆̾ͫ̑͆l͖͉̗̩̳̟̍ͫͥͨ
Toplam Hit: 827 Toplam Mesaj: 3