Bad Sektörü Yardım :(
-
benim hd nün güccük bi bölümü bad setörü olmuş durumda hd yawaş yawaş erio bunu hissedebiliorm :D pcde yüksek boyutlu pek çoq arşivlik dosyam bunlar kaybedemem bu bad sektörünü durdurmanın bi yolu falan varmı yani giden gitsin de kalanlar kalsın :D şimdiden saolun
-
low format atmayı dene. nereden bulurum dersen hdd'nin modelinin sitesine gir orada vardır ;)
-
donanim bolumune bak nickimyok un verdigi yontem var ,super cozum ve ise yariyor.Buzdolabil mevzusu.
-
:) compunun dediği gibi buzdolabı işi işe yarıyor, olmazsa dostan bi scandisk yap, fiziksel bozukluğu düzelte bilir, olmazsa normal format at, o da olmazsa son çare low level format (düşük güçlü format) ı deneyebilirsin.. Bu format tipi diski kazıyarak format attığından zarar verebilir de.. Bu riski göze alıyorsan low level format seni bekler :)
Kolay gelsin -
bi low format hariç hepsini yaptım onuda yemio :D ama söz bidaha çökerse pc low la atacam :D saolun bu arada
Toplam Hit: 909 Toplam Mesaj: 5
