Bademcik Ameliyatı Olanlar Yardım
-
Bademciklerim şişmişti bugün hastaneye gittim muayene oldum. Doktor ilaç yazdıktan sonra bacemciklerini almamız lazım dedi. Gerçektende sürekli bademciklerim şişer hasta olurum. Doktor ile anlaştık önümüzdeki ay ameliyat olacağım. Ameliyatı hemen ayaküstü yaparız diyor. Yani narkoz ile bayıltmadan yapılacakmış. Lokal anestezi diyorlar sadece bademcikler uyuşturulup ameliyat yapılıyor. Daha evvelden iki defa bayıltmadan burun ameliyatı olmuştum. testere çekiç gibi aletlerle burundaki kemiği kırıp almışlardı felan. Benim için zor bir ameliyat olmuştu. Bayıltmadan yapılan bademcik ameliyatı zormudur kolay mıdır ? bazen reklamlarda lazer yöntemi, kansız ameliyat felan diyorlar artık heryerde bademcik ameliyatları kansız acısız felan mı oluyor tıp ilerledi mi :)
-
balik_ bunu yazdı:
-----------------------------
Bademciklerim şişmişti bugün hastaneye gittim muayene oldum. Doktor ilaç yazdıktan sonra bacemciklerini almamız lazım dedi. Gerçektende sürekli bademciklerim şişer hasta olurum. Doktor ile anlaştık önümüzdeki ay ameliyat olacağım. Ameliyatı hemen ayaküstü yaparız diyor. Yani narkoz ile bayıltmadan yapılacakmış. Lokal anestezi diyorlar sadece bademcikler uyuşturulup ameliyat yapılıyor. Daha evvelden iki defa bayıltmadan burun ameliyatı olmuştum. testere çekiç gibi aletlerle burundaki kemiği kırıp almışlardı felan. Benim için zor bir ameliyat olmuştu. Bayıltmadan yapılan bademcik ameliyatı zormudur kolay mıdır ? bazen reklamlarda lazer yöntemi, kansız ameliyat felan diyorlar artık heryerde bademcik ameliyatları kansız acısız felan mı oluyor tıp ilerledi mi :)
-----------------------------Sen yinede iyi biyerde yaptır hacı ameliyat ameliyattır :|
Bademcik ameliyatı olanlardan ortalama 100.000 kişiden 19 u hayatını kaybetmektedir. Bademcik amilyatı her ne kadar kolay gibi gözükse de çok tehlikelidir ve dikkat ister.
-
kıl dönmesinden lokal anesteziyle ameliyat olacak bir arkadaş rica etti tamamen bayıltıp yaptılar sende bi konuşsaydın hocam.
-
bişi olmaz 3 gün yatarsın ( sonarsı kendine gelirsin ) hemen biter zaten ameliyat sonra durmadan bol bol dondurma yersin. korkulacak bişi yok. 10 güne kadar turp gibi olursun
-
tutturmuşlar bir lokal anestezi amk. la ben küçükken oldum bu ameliyatı narkozu bir verdiler amk damardan oyhhşşş o ne güzel bir uyuşturucudur o. an be an giderek bayıldığımı hissettim amk. fil sikse uyanmazsın sanırım öyle bir bok. ama bu lokal çıktı düzen bozuldu. ne lan bu testere, bıçak, çekiç bende beni parçalamanızı izliyorum felan. narkozda öyle mi, bir uyanıyorsun , sihirli değnek değmiş gibi amk lan kurtulmuşsun dertlerinden felan uyanır uyanmaz dondurma veriyorlar felan. çok bir de acı çekmiş gibi 2 gün istirahat ediyorsun hastanede gırgır taşşak yallah taburcu amk.
-
hocam iyide benim kardeşim narkoz ile bayıltılıp ameliyat olmuştu kendine gelirken narkozun etkisiyle ana avrat etrafa küfrediyordu. narkozun böyle bir özelliği varmış :) bende de aynı şekilde olursa beni kimse tutamaz etrafı yakar yıkarım :)))
-
korkarabatak bunu yazdı:
-----------------------------
tutturmuşlar bir lokal anestezi amk. la ben küçükken oldum bu ameliyatı narkozu bir verdiler amk damardan oyhhşşş o ne güzel bir uyuşturucudur o. an be an giderek bayıldığımı hissettim amk. fil sikse uyanmazsın sanırım öyle bir bok. ama bu lokal çıktı düzen bozuldu. ne lan bu testere, bıçak, çekiç bende beni parçalamanızı izliyorum felan. narkozda öyle mi, bir uyanıyorsun , sihirli değnek değmiş gibi amk lan kurtulmuşsun dertlerinden felan uyanır uyanmaz dondurma veriyorlar felan. çok bir de acı çekmiş gibi 2 gün istirahat ediyorsun hastanede gırgır taşşak yallah taburcu amk.
-----------------------------ameliyat olasım geldi amk ne güzel anlattın :)
-
AMpul bunu yazdı:
-----------------------------balik_ bunu yazdı:
-----------------------------
Bademciklerim şişmişti bugün hastaneye gittim muayene oldum. Doktor ilaç yazdıktan sonra bacemciklerini almamız lazım dedi. Gerçektende sürekli bademciklerim şişer hasta olurum. Doktor ile anlaştık önümüzdeki ay ameliyat olacağım. Ameliyatı hemen ayaküstü yaparız diyor. Yani narkoz ile bayıltmadan yapılacakmış. Lokal anestezi diyorlar sadece bademcikler uyuşturulup ameliyat yapılıyor. Daha evvelden iki defa bayıltmadan burun ameliyatı olmuştum. testere çekiç gibi aletlerle burundaki kemiği kırıp almışlardı felan. Benim için zor bir ameliyat olmuştu. Bayıltmadan yapılan bademcik ameliyatı zormudur kolay mıdır ? bazen reklamlarda lazer yöntemi, kansız ameliyat felan diyorlar artık heryerde bademcik ameliyatları kansız acısız felan mı oluyor tıp ilerledi mi :)
-----------------------------Sen yinede iyi biyerde yaptır hacı ameliyat ameliyattır :|
Bademcik ameliyatı olanlardan ortalama 100.000 kişiden 19 u hayatını kaybetmektedir. Bademcik amilyatı her ne kadar kolay gibi gözükse de çok tehlikelidir ve dikkat ister.
http://tr.wikipedia.org/wiki/Bademcik
-----------------------------
ürkütme beni haceli yaw :(
