Bademcikleri Aldırmak
-
Daha önce bademciğini aldıran var mı dostlar ? Nasıl oluyor amaliyat sonrası hastalıklar falan.Tecrübelerinizi dinlemek isterim.
-
CyberAngel bunu yazdı
Daha önce bademciğini aldıran var mı dostlar ? Nasıl oluyor amaliyat sonrası hastalıklar falan.Tecrübelerinizi dinlemek isterim.
-
SeyhSamil bunu yazdıCyberAngel bunu yazdı
Daha önce bademciğini aldıran var mı dostlar ? Nasıl oluyor amaliyat sonrası hastalıklar falan.Tecrübelerinizi dinlemek isterim.
Bi dünya yazı okudum zaten hocam.Ben sadece aldıranların bedemcik iltihabı dışında nasıl hastalıklara yakalandığını merak ediyorum.
-
it gibi turp gibi yaşıyorsun fakat her soğuk havada anjin olabilirsin sürekli nemli ve ıslak tutmak lazım boğazı.
-
bol bol dondurma yiyiyorsun süper oluyor :)
-
muaythaist bunu yazdı
bol bol dondurma yiyiyorsun süper oluyor :)
hocam bende dondurma yiyiyorum bol bol.
Ardından 1 bardak su içtiğimde (ılık) hiçbir sıkıntı yok.
-
zumsuk bunu yazdımuaythaist bunu yazdı
bol bol dondurma yiyiyorsun süper oluyor :)
hocam bende dondurma yiyiyorum bol bol.
Ardından 1 bardak su içtiğimde (ılık) hiçbir sıkıntı yok.
aynen dondurma yedikten sonra 500ml su içiyorum üstüne hiçbirşey olmuyor
-
dondurma yemiyoru hiç sıkıntı yok
-
bademcikle geniz eti aynımıydı yaw ? eğer evet ise anlatıyorum
geniz eti ameliyatı olmuştum küçükken ameliyat problem yaratmıyor sonrasında yerken içerken acı çekiyorsun acayip şekilde ama geçiyor tabi yediğinden birşey anlamıyorsun o derece :D corbayla felan beslenirim diyorsan problem yok
-
zumsuk bunu yazdımuaythaist bunu yazdı
bol bol dondurma yiyiyorsun süper oluyor :)
hocam bende dondurma yiyiyorum bol bol.
Ardından 1 bardak su içtiğimde (ılık) hiçbir sıkıntı yok.
aynen öyle hocam sıkıntı yok rahatız sadece anjin olunca sesin gidiyor konusamıyosun :)
-
cok basit bir ameliyat bu.
bundan 7 sene önce -bakın 7 sene önce diyorum-, 15 dakikada bitiriliyordu.
ameliyattan sonraki birkac gün sürekli dondurma yiyeceksin, corba iceceksin, sıvı alacaksın. yanlıslıkla katı bir sey yemeye kalkarsan, misal simit, kan tükürme ihtimalin yüksek.
bir de soguk havalara biraz daha fazla dikkat edeceksin tabii.
