Bağlama Hero
-
http://www.youtube.com/watch?v=RrE8VKhK3oE
Nette gördüm bu oyun gerçekmi gerçekse nerden indire biliriz
-
Yıllardır GuiterHero oynayan adamım böyle bir şey ilk defa görüyorum hauhauha
Bulursan yaz bende deneyim
-
Adını hatırlıyamıyorum şu anda ama guitar heronun freeware bi çakması mevcut, içine istediğin şarkıyı atıp gelen renkleride ayarlayıp, kendin hazırlayıp kendin oynayabiliyosun. Ben morve ötesi, erkin koray falan bulmuştum oynuyodum bi ara :D
Edite gerek kalmadan google araması: frets on fire. Bunun modu falan olabilir.
-
wasd bunu yazdı
Adını hatırlıyamıyorum şu anda ama guitar heronun freeware bi çakması mevcut, içine istediğin şarkıyı atıp gelen renkleride ayarlayıp, kendin hazırlayıp kendin oynayabiliyosun. Ben morve ötesi, erkin koray falan bulmuştum oynuyodum bi ara :D
Edite gerek kalmadan google araması: frets on fire. Bunun modu falan olabilir.
hocam ps3 de var mı bu? ve guitar hero nun gitarlarıyla oyanıyor mu?
-
müziği duyunca kalkıp göbek atasım geldi
-
Hocam yarın paketi upload larım ıslak ıslak yıldızların altında falan var bunun dışında şarkı yapıp FL studio ile içine koyabilirim ama bu oyun daha farklı :D bi kaç yerde satışa sunulmuş
-
furkiak bunu yazdı
Hocam yarın paketi upload larım ıslak ıslak yıldızların altında falan var bunun dışında şarkı yapıp FL studio ile içine koyabilirim ama bu oyun daha farklı :D bi kaç yerde satışa sunulmuş
ayna paketi yapar mısın hocam :)
-
oyunun adı "konserve" yanlış hatırlamıyorsam.
-
mRBerkay bunu yazdıwasd bunu yazdı
Adını hatırlıyamıyorum şu anda ama guitar heronun freeware bi çakması mevcut, içine istediğin şarkıyı atıp gelen renkleride ayarlayıp, kendin hazırlayıp kendin oynayabiliyosun. Ben morve ötesi, erkin koray falan bulmuştum oynuyodum bi ara :D
Edite gerek kalmadan google araması: frets on fire. Bunun modu falan olabilir.
hocam ps3 de var mı bu? ve guitar hero nun gitarlarıyla oyanıyor mu?
Bilmiyorum oynanıp oynanmadığını. Da zaten ps3lük ne grafik var ki oyunda? Bilgisayara bağla gitarı bilgisayardan oyna, denemedim ama guitar hero gitarıyla oynanıyordur herhalde sonuçta oyunun olayı gitar :D
-
Bu videoyu yıllar öncesin de bende görmüştüm , evde 3 tane saz var , amatörlükten biraz daha iyi derecede saz çalabilmeme rağmen ve sırf böyle
güzel saz çalabilmenin hayali nedeniyle araştırmştım bu olayı o zmaanlar , şimdilerde saz çalmayı bıraktım çalanları dinliyoz artık :(
