folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Bağlantı Bir Süre Sonra Kopuyor!



Bağlantı Bir Süre Sonra Kopuyor!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hezarfen
    hezarfen's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    ZyXEL Prestige 630-C usb modem kullanıyorum. Format attıktan sonra tekrar kurdum ama bi süre sonra bağlantı kopuyor ve masaüstündeki ZyXEL simgesi açılmıyor... Nedeni ne olabilir?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    dandikten bir modem zati bizim memlekette de oluyor böyle şeyler a.q. hiç memnun değilim telekomdan kısacası internetin içine ettiler a.q. adamlar namuslu vatandaşı zikmeye çalışıyor...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hezarfen
    hezarfen's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    yok mu çözümünü bilen? bide bağlantı kesilince masaüstünde ki ZyXEL bağlanma prgramı açılmıo ama ayar yapılan program açılıyor...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hezarfen
    hezarfen's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    bide şu hatayı veriyo

     

    [IMG]http://img513.imageshack.us/my.php?image=hatacp0.jpg[/IMG]

Toplam Hit: 1859 Toplam Mesaj: 4