Bağlantı Bir Süre Sonra Kopuyor!
-
ZyXEL Prestige 630-C usb modem kullanıyorum. Format attıktan sonra tekrar kurdum ama bi süre sonra bağlantı kopuyor ve masaüstündeki ZyXEL simgesi açılmıyor... Nedeni ne olabilir?
-
dandikten bir modem zati bizim memlekette de oluyor böyle şeyler a.q. hiç memnun değilim telekomdan kısacası internetin içine ettiler a.q. adamlar namuslu vatandaşı zikmeye çalışıyor...
-
yok mu çözümünü bilen? bide bağlantı kesilince masaüstünde ki ZyXEL bağlanma prgramı açılmıo ama ayar yapılan program açılıyor...
-
bide şu hatayı veriyo
[IMG]http://img513.imageshack.us/my.php?image=hatacp0.jpg[/IMG]
Toplam Hit: 1859 Toplam Mesaj: 4
