Bağlantı Sorunu?
-
ya arkadaşlar ttnet in modemini kullanıyorum son1 haftadır durmandan bağlantı gidip geliyor modeme restart atınca geliyor ilk 5 10 da olmadan tekrar internet erişimi yok diyor. ve 192.ile başlayan bi sayfaya yöneliyo ve adsl bağlanbtısı var ama Pvc yok dio anlamadım napmam gerekiyo acaba?
-
upp
-
bu durumla karşılaşan ya da bilen yokmuya hocalar?
-
up :)
-
ya hocalar bu konuya bi el atınya interneti deli etti beni :(
-
ttneti ara
Toplam Hit: 696 Toplam Mesaj: 6
