Bağlantı Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naacal
    Naacal's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    hacılar 1 haftadır bi yavaşlama var ama anlamadım.google dan bişe aratıyorum açılmıyor yükleniyor diye kalıyor öyle sonu yok.bazı siteleri yarım yamalak açıyor bazılarını açmıyor.mesela;vidivodo.com u açıyorum sadece arkaplan ve vidivodo kendi tv'ni yarat falan o yazıyor gerisi yok sitenin.dns demidir nedir sorun.baktım biraz internette araştırdım trky dns i indirdim kurdum bişe farketmedi amk.bi yardımcı olsanız
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    pcni yavaşlatmışsın yada bağlantında bi sorun var.. ttneti ara hoca bağlantını kontrol ettir..

    windowsda da problem olabilir, ie de de .. firefox kullanabilrisin


    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naacal
    Naacal's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    ertan bunu yazdı:
    -----------------------------

    pcni yavaşlatmışsın yada bağlantında bi sorun var.. ttneti ara hoca bağlantını kontrol ettir..

    windowsda da problem olabilir, ie de de .. firefox kullanabilrisin


    -----------------------------

     

    firefox kullanıyorum zaten hacım ama nolduysa amk bilgisayara.google a vtunel.com dan giriyorum amk işe bak aratmıyor yoksa :| youtube falan zaten açmıyor normalde.dns te heralde yav ?  yoksa bi format herşeyi çözermi :|
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    hoca standart dns lerle girmen gerek zaten.. ayrıca dns programları kullandığını söyledin..sorun ondan değil.. dediğim gibi bi ttneti arat bağlantına baksınşar..bazen oluyo öyle şeyler.. kablolarında sorun olabilir (mesafe çok uzaksa) 

    olmazsa pc ne virus falan girmiştir.. başka bi alternatif yok


    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    Bilgisayarına virüş girmiştir, ttnet i boşuna arama. Format at, olmadı bilgisyarcıya git. Eğer pcde sorun yok derse, ev tesisatını değiştir, yine sorun çözülmezse, modemi değiştir. Baktın yine problemin çözülmüyor, bu destek aldığın tesisatçı yada bilgisayarcı işin ehli değildir, git başka birilerinden destek al, ama sakın ha sakın ttnet i arama. Sorunun oradan kaynaklanmıyordur.

    .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naacal
    Naacal's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    ertan bunu yazdı:
    -----------------------------

    hoca standart dns lerle girmen gerek zaten.. ayrıca dns programları kullandığını söyledin..sorun ondan değil.. dediğim gibi bi ttneti arat bağlantına baksınşar..bazen oluyo öyle şeyler.. kablolarında sorun olabilir (mesafe çok uzaksa) 

    olmazsa pc ne virus falan girmiştir.. başka bi alternatif yok


    -----------------------------

     

    anladım hacı büyük ihtimal virüs galiba neyse sagolasın.format istiyor puşt anladım ben.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    ttneti savunma lan :)

    bazen ipneliğine yapıyorlar alt yapı düzenlemesi diye (bu ipne grubuna sende dahilsin emrah:) )

     


    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    ertan bunu yazdı:
    -----------------------------

    ttneti savunma lan :)

    bazen ipneliğine yapıyorlar alt yapı düzenlemesi diye (bu ipne grubuna sende dahilsin emrah:) )

    -----------------------------

    TTNet benim artık. Tüm paramı oraya yatırdım hisse senedi aldım, tabiki savunacam şirketimi. Artık laf yok, beni bulursunuz karşınızda :)

    Bu arada emrah değil, emir... 


    .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    hoca basit ayrıntılara takılma ha emrah ha emir ha ertan.. hepimiz adem ile havvanın çocukları değil miyiz?

    ayrıca burjuva takımına mensup olmuşsun.. tebrik ederim.sınıf atlama hayalini gerçekleştirmişsin :) proleteryayı iyi sömürmen dileğiyle :) (o zamanda karşında beni bulursun)

    bu aradahoca sen en iyisi virus taraması yaptır..olmadı sen bilirsin..formatı bas:)


    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    Herşey ayrıntıda gizlidir sadece emir diyeceksin ertan...

    Sen bir kerede verdiğin sözü tut, ondan sonra gel bana süslü kelime edebiyatı yap. Sınıf atlama hayalim hiç olmadı, tek derdim  evliya çelebi olabilmekti :)

    Bu arada adres satırını sil, oraya 212.252.168.225 yaz. Sadece bu rakamları yaz adres satırına, eğer hızlı bir şekilde turkcell sayfası açılırsa, dns problemi olma ihtimali var, ama anladığım kadarıyla pc ile ilgili bir sıkıntın var. Bi tarama yaptır sen...


    .
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    murathan
    murathan's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2007
    Erkek

    en iyisi guzel bi taramadan geçir hacı.işletim sistemi  guncellemelerini full yap.anti-virus programı,antispyware,firewall felan kullan.performansı artıracak işlemler yap.bilmiyorum ama benim içim rahat olmaz bişey eksik oldugunda.kafaya takılır da takılır.illa olacak.

    evet orası da dogru.%100 guvenli bir işletim sistemi olmasa da işte biz guvenliği alalım da.içimiz rahat etsin de.. gerisi biraz da kendimizi kasmakla alakalı bir durum.

    Sonra ertan hocanın dediği gibi ttnet i ara.kesin sorun ordadır :)p

     


    copy
Toplam Hit: 1594 Toplam Mesaj: 11