Baglantım Kopup Duruyo
-
ew telefonu açılınca internet baglantım 10 saniye kopuyo tekrar geliyo telefonu kapatınca aynı şey yine oluyo neden oluyo taw oluyom a.q. hatunla bi konuşamadık devamlı baglantım kopuyo =))) yardım arkadaşlar
-
ayrıştırıcın yokmu
-
splinter de sorun olabilir bence bi baska bitane al 3-5 kurus bişe bide yanlıs yere taktıgın için olabilir
-
modemden çıkanı line'a telden gelende modeme takılı
-
büyük ihtimalle splitterinde bi sorun var git kendine bi splitter al 3-5 milyon bişey ama dikkat bazı uyanıklar splitter die kablo çoklayacıyı kaktırıyo:)
-
Sorun splitter ile ilgili. Evde iki paralel hat varsa, ikisinede splitter takmak gerekebilir. Splitter takili olmasina ragmen sorun olustuysa, splitter arizalanmistir.
Filtre de kullanabilirsin splitter icin.
+ Arada baglantin giderse telefonu bir kac kez caldir geri gelir.
Oneri: usb modem kullaniyorsan kullanma, ethernet'li modelleri tercih et.http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=39206&sayfa=1#337944
-
sanırım splinter de sorun var neyse yenisi alcaz yardımlarınız için sagolun arkadaşlar ;)
Toplam Hit: 898 Toplam Mesaj: 7
