Bağlı Değil - Bağlantı Var Hatası
-
modeme baglanıyor ınternet var fakat iconun uzerıne geldıgımde böyle bır yazı cıkıyor nıye olabılır arastırdım soylenenlerı yaptım sonuc yok burda basına gelen varmı
http://hizliresimyukle.com/uuKC
Ayrıca telefondan taşınabilir wi-fi baglantısını actgımdada aynı sey oluyor ve bu sefer ınternetede baglanmıyor
-
Modemin şifreleme türünü wep' e çevir. Bak bakalım o zaman bağlanıyor mu?
-
yok duzelmedı gecen laptopu dusurdum acaba onunla ılgılı olabılırmı
-
Sanmam. Muhtemelen yapmışsındır ama, modemin bütün şifrelerini değiştir. Modemin dahil bütün kayıtlı bağlantıları sil. Yeniden tanımla.
-
bendede böyle gözükmekte
http://u1312.hizliresim.com/1j/y/w1h1k.png
ulas_dragon tarafından 02/Oca/14 21:31 tarihinde düzenlenmiştir -
Başka ağ bağlantıları olup olmadığını denetlediniz mi?
-
YeniHarman bunu yazdı
Başka ağ bağlantıları olup olmadığını denetlediniz mi?
evet hocam ayrıca vınn da denedım ,telefonun tasınabılır wi-fi de ise hıc ınternete bıle baglanmadı her modemde aynı internettekı cozum yollarınıda denedım bir turlu olmuyor
-
Kablosuz ağları yönete gel. Otomatik bağlantıları kaldır, değiştirdiğin şifreyle yeniden bağlanmayı dene.
-
Driver değiştir..
-
TaRuZ bunu yazdı
Kablosuz ağları yönete gel. Otomatik bağlantıları kaldır, değiştirdiğin şifreyle yeniden bağlanmayı dene.
Değiştirdim ve ayrıca her yeni ağa baglandıgımda bu oluyor bununla alakalı degıl yanı saol yınede hocam
