Bakış Açınızı Koruyun..
-
Hastane odasında aynı oda da kalan iki yaşlı hastanın hikayesi...
Biri yatalaktır diğeri ise cam kenarındaki yatakta kalan ve
dışarıdaki güzellikleri yatalak olan oda arkadaşına aktaran diğer hasta.
Bir gece bir öksürük krizi esnasında cam kenarındaki hastanın nefesi tıkanır,
diğer hasta düğmeye basıp yardım istemek yerine hiçbirşey yapmamayı tercih eder.
Ertesi sabah cam kenarındaki hastanın öldüğü açıklanır ve
yatalak olan hasta cam kenarındaki yatağa alınmasını rica eder...
Fakat adam dışarı baktığında gördükleri karşısında irkilir,
pencere tuğla bir duvara bakmaktadır.!!
Eski oda arkadaşı, canlandırmaya çalıştığı o inanılmaz manzaraları,
sadece arkadaşını zor zamanlarında biraz rahatlatmak için sevgisinin bir göstergesi
olarak hayal etmiştir.
O'na çıkarsız bir sevgi sunmuştur...
İşte sizde en zor zamanlarınızda bu hikayeyi hatırlayıp, bakış açınızı değiştirmeye çalışmalısınız.
Stephen Hawking bir röportajında;
Yüz trilyon galaksiden birinde, orta büyüklükteki bir yıldızın küçük bir gezegeninde yaşadığımızı söylemişti...
Bu bilginin ışığında baktığımızda sorunlarımız gerçekten o kadar büyük mü
Ya da sizin sandığınız kadar ciddi mi
Ne dersiniz
Bu gezegende o kadar kısa bir süre kalıyoruz ki,
yaşamlarımız bir nokta gibi,
O halde;
Bu yolculuktan keyif alacak bilgeliğe sahip olun ve yaşam sürecinizin tadını çıkarın...
Robin Sharma
-
hikaye eski ve güzel.
-
başlıkta koruyun yazıyor mesajda değiştirin yazıyor :/
aslında herkes böyle düşünür. zor anlarda hiç bişey yokmuş herşey güzelmiş gibi destek olmak için güzel şeyler anlatılır.
cam kenarındaki dışarsı şöyle böyle diye bi güzel anlatmış sözde destek oluyor. oysa orda yatalak olan o güzellikleri özlemiş
karşıdaki ona iyilik yapıyorum derken kötülük yapmış oluyor.
hastalığı yüzünden o güzellikleri göremiyor ve o onları anlattıkça hastalığı aklına gelip iyice üzülüyor içinde kalıyor.
sonucuda bu oluyor.
oysa destek olmak için onun o durumuna ne kadar üzüldüğünü, hastalığıyla alakalı olumlu şeyler söyleyip o şekilde moral vermeye çalışsaydı
bu böyle olmazdı haksız mıyım?..
bu aynen şuna benziyor..
- off oyuncakcıda ne güzel oyuncaklar vardı bee.. hatta bi oyuncak vardı görmen lazımdı.
- :'( ne dion sen be ben oyuncak istioooooooom..
şu şekil olsaydı..
- oyuncakcıda güzel oyuncaklar vardı.. inşallah iyileşirsin bak doktor şöle dedi böyle dedi. sen iyileştiğinde o oyuncaklarıda görceksin hatta alıcaksın
iyileşmeye bak :)
- ben zaten iyiym bişeyim yok iyileşicem ama daha da ..
benim düşüncem de bu..
hayatta herşeyide oh ne güzel dünya çiçekler ağaçlar böcekler hiç sorunumuz yok harikayız biz süper bi hayat ne dert edicen kardeş be hadee
:) ben öyle biri olsa yemin ederim karşımdakini keserim :)
evren kocaman uzayda nokta kadarız vs.. saçmalık..
o acıyı, derdi çeken insan.. ve herkesinde belli bir kaldırma kapasitesi var..
mesela ben ameliyat olurken kalkıp ya işte dünya uzayda nokta kadar bişe bi sürü dünya var şey var ne acısı ya alt tarafı kanserim
en fazla geberip giderim diye gülcektim dertlerimi boş vercektim öyle mi?.. hatta sonra kalkıp da biri gelip alay eder gibi. dışarsı çok güzel
hava süper manitalar dışarda cirit atıyo off alcaktın şu gün batışında manitayı yanına.. vs vs.. dicekti öyle mi? bende mutlu olcaktım bakış açımı değiştircektim?
böyle işte.. belki saçmadır ama böyle düşünüyorum.
