Banka Hesabı Açmak
-
Arkadaşlar para biriktirmem için hesap gerekiyor.Sanırım vadesiz hesaptan açtıracağım.Ne kadar ücret ödemem gerekiyor ya da ücret ödemem gerekiyor mu?Faiz olayı olmadan böyle bir hesap açtırabilir miyim?
Yapmak istediklerim:
-İstediğim zaman hesaba para yatırıp-çekme
-Havale,eft yapabilme.
-Başka hesaplardan bana para gelmesi.
Bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim. -
enpara.com hacı.internetten başvur kapına kadar gelirler.para mara da istemezler.
-
karabuyucu bunu yazdı
enpara.com hacı.internetten başvur kapına kadar gelirler.para mara da istemezler.
Önemli bir şey söylemeyi unuttum ama reşit değilim henüz : )
-
hocam bu dediğini hemen hemen her bankada yapabilirsn. Benim tavsiyem hesabını iş bankasından açtırman yönünde, neden dersen adamlar 1 kuruş dahi hesap işletim ücreti dahi kesmediler bugüne kadar.
-
Lostgun bunu yazdıkarabuyucu bunu yazdı
enpara.com hacı.internetten başvur kapına kadar gelirler.para mara da istemezler.
Önemli bir şey söylemeyi unuttum ama reşit değilim henüz : )
haha hoca reşit değilsen hesap falan açamazsın.ailenden biriyle git yada istanbuldaysan gel sikindirik bi bankadan hesap açar kartını falan sana veririm. ufak tefek bankalar hesap işletim ücreti vs almıyo, havale eft vs. de ücretsiz oluyo.
18 ine girince kendin şaaparsın artık
-
freudSusHaksizsin bunu yazdıLostgun bunu yazdıkarabuyucu bunu yazdı
enpara.com hacı.internetten başvur kapına kadar gelirler.para mara da istemezler.
Önemli bir şey söylemeyi unuttum ama reşit değilim henüz : )
haha hoca reşit değilsen hesap falan açamazsın.ailenden biriyle git yada istanbuldaysan gel sikindirik bi bankadan hesap açar kartını falan sana veririm. ufak tefek bankalar hesap işletim ücreti vs almıyo, havale eft vs. de ücretsiz oluyo.
18 ine girince kendin şaaparsın artık
18 beklerim herhalde yinede sağol ama bu enpara harbi iyi bir şeymiş araştırdım da biraz : )
-
Lostgun bunu yazdıfreudSusHaksizsin bunu yazdıLostgun bunu yazdıkarabuyucu bunu yazdı
enpara.com hacı.internetten başvur kapına kadar gelirler.para mara da istemezler.
Önemli bir şey söylemeyi unuttum ama reşit değilim henüz : )
haha hoca reşit değilsen hesap falan açamazsın.ailenden biriyle git yada istanbuldaysan gel sikindirik bi bankadan hesap açar kartını falan sana veririm. ufak tefek bankalar hesap işletim ücreti vs almıyo, havale eft vs. de ücretsiz oluyo.
18 ine girince kendin şaaparsın artık
18 beklerim herhalde yinede sağol ama bu enpara harbi iyi bir şeymiş araştırdım da biraz : )
İş bankasından reşit olmasan dahi anne veya babanla gidip açtırabiliyorsun. kendine ait hesabın oluyor dediklerini yapabiliyorsun.
