Barbar Klasör Kilidi (Sorun)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacktorx
    hacktorx's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2006
    Erkek

    arkadaşlar barbar klasör kilidini kullanarak klasor şifrelemiştim. sonra o klasör şifreliyken format çektim. programı tekrar kurdum. o klasör kilitli görünüyor tamam ama, üzerine sağ tıkladığımda açılan pencerede programın sekmesi yok şimdi.

    ancak diğer klasorlere sağ tıkladığımda açılan pencerede programın sekmesi var.

    yani ynei şifreleyeceğin klasör varsa tamam, kilitli klasörü açmak için gerekli düğme yok.

    not: daha önce defalarca şifreliyken format attım, programı yüklediğimde rahatlıkla açabiliyordum klasörü. bu sefer böyle oldu.

    nasıl çözebilirim?


    artık hiçkimse beni yaşamıyor!! aşklarımı büyük kemanlarla çizdiler...içime belalar doğuyor.. yüzün parmaklarımın arasından kayıp yokoluyor...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    bbk programını çalıştır ekranda küçük bir simge görünecek sol tarafta işte oraya kilitli klasörü sürükle bırak bakalım hocam..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ercan
    Ercan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek

    winrarla klasörün bulunduğu yere gel, sonda ki dosya uzantısını rahatça içine girebilirsin ve tabi gizlilik olayınıda ayarlaman lazım... En son kullandığımda bu şekilde rahatça kırlıyodu yeni sürümleirni denemedim ama fazla bi ilerleme kat edebildiklerini sanmıyorum...


    IF YOU ARE NOT TİRED, YOU ARE NOT DOING IT RIGHT
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacktorx
    hacktorx's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2006
    Erkek

    işe yaradı hocam saolasın :) üstüne sürükleyince açabildim:)


    artık hiçkimse beni yaşamıyor!! aşklarımı büyük kemanlarla çizdiler...içime belalar doğuyor.. yüzün parmaklarımın arasından kayıp yokoluyor...
Toplam Hit: 1529 Toplam Mesaj: 4