Barbar Klasör Kilidi (Sorun)
-
arkadaşlar barbar klasör kilidini kullanarak klasor şifrelemiştim. sonra o klasör şifreliyken format çektim. programı tekrar kurdum. o klasör kilitli görünüyor tamam ama, üzerine sağ tıkladığımda açılan pencerede programın sekmesi yok şimdi.
ancak diğer klasorlere sağ tıkladığımda açılan pencerede programın sekmesi var.
yani ynei şifreleyeceğin klasör varsa tamam, kilitli klasörü açmak için gerekli düğme yok.
not: daha önce defalarca şifreliyken format attım, programı yüklediğimde rahatlıkla açabiliyordum klasörü. bu sefer böyle oldu.
nasıl çözebilirim?
-
bbk programını çalıştır ekranda küçük bir simge görünecek sol tarafta işte oraya kilitli klasörü sürükle bırak bakalım hocam..
-
winrarla klasörün bulunduğu yere gel, sonda ki dosya uzantısını rahatça içine girebilirsin ve tabi gizlilik olayınıda ayarlaman lazım... En son kullandığımda bu şekilde rahatça kırlıyodu yeni sürümleirni denemedim ama fazla bi ilerleme kat edebildiklerini sanmıyorum...
-
işe yaradı hocam saolasın :) üstüne sürükleyince açabildim:)
