folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Basit Bi İletisim Formu Lazim?



Basit Bi İletisim Formu Lazim?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    isayyu41
    isayyu41's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    merhaba arkadaslar bana basit bi iletisim formu lazim iletisim formunda bilgiler girildikten sonra istenilen mail adresine mail olarak yollmasi lazim. Bi yardım ederseniz elinizde hazir böle form varsa paylasirsaniz cok sevinirim...
    şimdiden çok teşekkürler


    isayyu41
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fivestar
    fivestar's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    Dreamweaver da hazırlayabilirsin ama http://www.contactify.com/ buraya gözat derim veya

     

    <?php
    if(isset($_POST['submit'])){

    $isim = $_POST['isim'];
    $gon_email = $_POST['gon_email'];
    $message = $_POST['message'];

    if (empty($isim)) {
    echo "<br><b style='color:#ff0000;'>Adınız/Soyadınız alanını boş bıraktınız!</b><br><a href='javascript:history.go(-1)'>Geri Dönün</a>\n";
    }
    elseif (empty($gon_email)) {
    echo "<br><b style='color:#ff0000;'>Email Adresiniz alanını boş bıraktınız!</b><br><a href='javascript:history.go(-1)'>Geri Dönün</a>\n";
    }
    elseif (!eregi("^[_\.0-9a-z-]+@([0-9a-z][0-9a-z-]+\.)+[a-z]{2,3}$", $gon_email)) {
    echo "<br><b style='color:#ff0000;'>Geçersiz <b>E-Mail Adresi</b> yazdınız!<br><a href='javascript:history.go(-1)'>Geri Dönün</a>\n";
    }

    elseif (empty($message)) {
    echo "<br><b style='color:#ff0000;'>Mesajınız alanını boş bıraktınız!</b><br><a href='javascript:history.go(-1)'>Geri Dönün</a>\n";
    }

    else {
    $to = "email@adresiniz.com"; // buraya email adresinizi yazın
    $subject = "İletişim formundan mesaj";
    $message = "Merhaba,
    $isim ($gon_email) isimli bir kullanıcı iletişim formu ile aşağıdaki mesajı gönderdi;

    $message
    ";

    mail($to, $subject, $message, "From: $isim <$gon_email>");
    echo "Mesajınız gönderildi. İlginize teşekkür ederiz.";
    }

    }

    // Mesaj formu
    else {
    echo "
    <form name='form' action='".$_SERVER[PHP_SELF]."' method='post'>
    Adınız - Soyadınız : <input type='text' name='isim' size='25'><br>
    Email Adresiniz : <input type='text' name='gon_email' size='25'><br>
    Mesajınız : <textarea name='message' rows='5' cols='20'></textarea><br>
    <input type='submit' name='submit' value='Mesajı Gönder'>
    <input type='reset' name='reset' value='Temizle'>
    </form>
    ";
    }
    ?>


    Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazrail
    kazrail's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    http://www.scriptci.com/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=43

     

    Bu siteye bak oldukça fazla türde var ama tavsiyem biraz phpye bak bende bi ara açmıştım böyle bi konu ama biraz phpe çalışınca kendi işini görürsün..


    Ey üç yüz seneden sonraki yüksek asrın arkasında gizlenmiş ve sâkitâne Nurun sözünü dinleyen ve bir nazar-ı hafî-i gaybî ile bizi temâşâ eden Said’ler, Hamza’lar, Ömer’ler, Osman’lar, Tâhir’ler, Yûsuf’lar, Ahmed’ler ve sâireler! Sizlere hitap ediyorum. Başlarınızı kaldırınız, ‘Sadakte’ deyiniz. Ve böyle demek sizlere borç olsun! (...)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    isayyu41
    isayyu41's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    yalniz site asp site :) o yüzden aspde yazilmis bi form olsa daha güzel olar

    isayyu41
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazrail
    kazrail's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    isayyu41 bunu yazdı:
    -----------------------------
    yalniz site asp site :) o yüzden aspde yazilmis bi form olsa daha güzel olar
    -----------------------------

    :) bak burda bulabilirsin tıkla ..


    Ey üç yüz seneden sonraki yüksek asrın arkasında gizlenmiş ve sâkitâne Nurun sözünü dinleyen ve bir nazar-ı hafî-i gaybî ile bizi temâşâ eden Said’ler, Hamza’lar, Ömer’ler, Osman’lar, Tâhir’ler, Yûsuf’lar, Ahmed’ler ve sâireler! Sizlere hitap ediyorum. Başlarınızı kaldırınız, ‘Sadakte’ deyiniz. Ve böyle demek sizlere borç olsun! (...)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Rawkmetal
    Rawkmetal's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Şubat/2005
    Erkek

    -------------------
    islem = Request("islem")
    If islem = "PostalaCanisi" Then
    PostalaCanisi
    End If
    '//Kendimize Bir Sub Olusturduk
    Sub PostalaCanisi
    Set rsPostala = Server.CreateObject("CDONTS.NewMail") ' cdonst kullaniyoruz
    rsPostala.From = request.form("gonderen") ' bu biz
    rsPostala.To = request.form("kime") 'kime gidiosa
    rsPostala.Subject = request.form("konu") 'bir konumuz olmali
    rsPostala.Body = request.form("mesaj") 've biseyler yazmaliyiz
    rsPostala.Send
    Set rsPostala = Nothing 'islemi kapadik
    End Sub
    ---------


    <form method="POST" action="?islem=PostalaCanisi">
    bizim mail : <input type='text' name='gonderen'><br>
    kime yolluyoruz : <input type='text' name='kime'><br>
    konumuz : <input type='text' name='konu'><br>
    mesajimiz : <input type='text' name='mesaj'><br>
    <input type="submit" value="yarasin">

    Server'ın CDONTS desteklemesi gerekiyor kimi server spam oluyor diye kurmuyor..
    destekliyorsa çatır çatır atarsın
    hadi kolay gelsin..


    dünya yan geldi. dalganıza bakın...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek
    kazrail bunu yazdı:
    -----------------------------

    isayyu41 bunu yazdı:
    -----------------------------
    yalniz site asp site :) o yüzden aspde yazilmis bi form olsa daha güzel olar
    -----------------------------

    :) bak burda bulabilirsin tıkla ..


    -----------------------------

    acaip zeki arkadaşlarımız varmış da haberimiz yokmuş :| 


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    legendary
    legendary's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    Zekilikle alakası yok sanırım harbiden google :)

     

    http://www.prturkiye.com/index.php?option=com_wrapper&Itemid=63

     

    bu adrese gir anlarsın zten


    yaratıcılık uçmak değil konmaktır...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    Beklentinden fazlasını bulacaksın. Kendi ürünüm. Not sistemi, iletişim formu felan hep var. iletisim.asp yi uygun yere include edersen hiç sorun çıkmaz.

     

    http://www.aspindir.com/Goster/5019

     

    http://www.kisaweb.net/webmaildemo/iletisim.asp deneme yeri

     

    http://www.kisaweb.net/webmaildemo/webmail/default.asp yönetici paneli

     

    Kullanıcı adı: admin

    şifre: deneme 


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazrail
    kazrail's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    f1kr3t bunu yazdı:
    -----------------------------
    kazrail bunu yazdı:
    -----------------------------

    isayyu41 bunu yazdı:
    -----------------------------
    yalniz site asp site :) o yüzden aspde yazilmis bi form olsa daha güzel olar
    -----------------------------

    :) bak burda bulabilirsin tıkla ..


    -----------------------------

    acaip zeki arkadaşlarımız varmış da haberimiz yokmuş :| 


    -----------------------------

    espiride yaparmış...

    Bu benim zekiliğim değil bizim milletin beleşciliği...


    Ey üç yüz seneden sonraki yüksek asrın arkasında gizlenmiş ve sâkitâne Nurun sözünü dinleyen ve bir nazar-ı hafî-i gaybî ile bizi temâşâ eden Said’ler, Hamza’lar, Ömer’ler, Osman’lar, Tâhir’ler, Yûsuf’lar, Ahmed’ler ve sâireler! Sizlere hitap ediyorum. Başlarınızı kaldırınız, ‘Sadakte’ deyiniz. Ve böyle demek sizlere borç olsun! (...)
Toplam Hit: 1463 Toplam Mesaj: 10