Basit Bi İletisim Formu Lazim?
-
merhaba arkadaslar bana basit bi iletisim formu lazim iletisim formunda bilgiler girildikten sonra istenilen mail adresine mail olarak yollmasi lazim. Bi yardım ederseniz elinizde hazir böle form varsa paylasirsaniz cok sevinirim...
şimdiden çok teşekkürler -
Dreamweaver da hazırlayabilirsin ama http://www.contactify.com/ buraya gözat derim veya
<?php
if(isset($_POST['submit'])){
$isim = $_POST['isim'];
$gon_email = $_POST['gon_email'];
$message = $_POST['message'];
if (empty($isim)) {
echo "<br><b style='color:#ff0000;'>Adınız/Soyadınız alanını boş bıraktınız!</b><br><a href='javascript:history.go(-1)'>Geri Dönün</a>\n";
}
elseif (empty($gon_email)) {
echo "<br><b style='color:#ff0000;'>Email Adresiniz alanını boş bıraktınız!</b><br><a href='javascript:history.go(-1)'>Geri Dönün</a>\n";
}
elseif (!eregi("^[_\.0-9a-z-]+@([0-9a-z][0-9a-z-]+\.)+[a-z]{2,3}$", $gon_email)) {
echo "<br><b style='color:#ff0000;'>Geçersiz <b>E-Mail Adresi</b> yazdınız!<br><a href='javascript:history.go(-1)'>Geri Dönün</a>\n";
}
elseif (empty($message)) {
echo "<br><b style='color:#ff0000;'>Mesajınız alanını boş bıraktınız!</b><br><a href='javascript:history.go(-1)'>Geri Dönün</a>\n";
}
else {
$to = "email@adresiniz.com"; // buraya email adresinizi yazın
$subject = "İletişim formundan mesaj";
$message = "Merhaba,
$isim ($gon_email) isimli bir kullanıcı iletişim formu ile aşağıdaki mesajı gönderdi;
$message
";
mail($to, $subject, $message, "From: $isim <$gon_email>");
echo "Mesajınız gönderildi. İlginize teşekkür ederiz.";
}
}
// Mesaj formu
else {
echo "
<form name='form' action='".$_SERVER[PHP_SELF]."' method='post'>
Adınız - Soyadınız : <input type='text' name='isim' size='25'><br>
Email Adresiniz : <input type='text' name='gon_email' size='25'><br>
Mesajınız : <textarea name='message' rows='5' cols='20'></textarea><br>
<input type='submit' name='submit' value='Mesajı Gönder'>
<input type='reset' name='reset' value='Temizle'>
</form>
";
}
?> -
http://www.scriptci.com/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=43
Bu siteye bak oldukça fazla türde var ama tavsiyem biraz phpye bak bende bi ara açmıştım böyle bi konu ama biraz phpe çalışınca kendi işini görürsün..
-
yalniz site asp site :) o yüzden aspde yazilmis bi form olsa daha güzel olar
-
isayyu41 bunu yazdı:
-----------------------------
yalniz site asp site :) o yüzden aspde yazilmis bi form olsa daha güzel olar
-----------------------------:) bak burda bulabilirsin tıkla ..
-
-------------------
islem = Request("islem")
If islem = "PostalaCanisi" Then
PostalaCanisi
End If
'//Kendimize Bir Sub Olusturduk
Sub PostalaCanisi
Set rsPostala = Server.CreateObject("CDONTS.NewMail") ' cdonst kullaniyoruz
rsPostala.From = request.form("gonderen") ' bu biz
rsPostala.To = request.form("kime") 'kime gidiosa
rsPostala.Subject = request.form("konu") 'bir konumuz olmali
rsPostala.Body = request.form("mesaj") 've biseyler yazmaliyiz
rsPostala.Send
Set rsPostala = Nothing 'islemi kapadik
End Sub
---------
<form method="POST" action="?islem=PostalaCanisi">
bizim mail : <input type='text' name='gonderen'><br>
kime yolluyoruz : <input type='text' name='kime'><br>
konumuz : <input type='text' name='konu'><br>
mesajimiz : <input type='text' name='mesaj'><br>
<input type="submit" value="yarasin">Server'ın CDONTS desteklemesi gerekiyor kimi server spam oluyor diye kurmuyor..
destekliyorsa çatır çatır atarsın
hadi kolay gelsin.. -
kazrail bunu yazdı:
-----------------------------isayyu41 bunu yazdı:
-----------------------------
yalniz site asp site :) o yüzden aspde yazilmis bi form olsa daha güzel olar
-----------------------------:) bak burda bulabilirsin tıkla ..
-----------------------------acaip zeki arkadaşlarımız varmış da haberimiz yokmuş :|
-
Zekilikle alakası yok sanırım harbiden google :)
http://www.prturkiye.com/index.php?option=com_wrapper&Itemid=63
bu adrese gir anlarsın zten
-
Beklentinden fazlasını bulacaksın. Kendi ürünüm. Not sistemi, iletişim formu felan hep var. iletisim.asp yi uygun yere include edersen hiç sorun çıkmaz.
http://www.aspindir.com/Goster/5019
http://www.kisaweb.net/webmaildemo/iletisim.asp deneme yeri
http://www.kisaweb.net/webmaildemo/webmail/default.asp yönetici paneli
Kullanıcı adı: admin
şifre: deneme
-
f1kr3t bunu yazdı:
-----------------------------
kazrail bunu yazdı:
-----------------------------isayyu41 bunu yazdı:
-----------------------------
yalniz site asp site :) o yüzden aspde yazilmis bi form olsa daha güzel olar
-----------------------------:) bak burda bulabilirsin tıkla ..
-----------------------------acaip zeki arkadaşlarımız varmış da haberimiz yokmuş :|
-----------------------------espiride yaparmış...
Bu benim zekiliğim değil bizim milletin beleşciliği...
