Basit Bi Karşılaştirma ( Yardim )
-
P4 1.8 yoksa celeron 1.6 mi daha verimli çalısır ... ??
-
celeron d'den bahsetmiyosan p4 daha verimli çalışır.
-
p4 1.8 die düşünüyorum
-
:D bilmiyorum bana celeron daha hızlı geldi ... kesin bir fikri olan yokmu
-
Durqrimast bunu yazdı:
-----------------------------
:D bilmiyorum bana celeron daha hızlı geldi ... kesin bir fikri olan yokmu
-----------------------------önemli olan senin maçtaki hızın, boşver celeronu p4 ü :/
-
aralarında baya fark var oyun için zaten celeron tavsiye edilmez p4 1.8 demişsin celeron 2.0 olsa da yine P4 daha verimli çalışır.önbellek,önbellek çalışma hızı,çekirdek teknolojileri bile farklı.
-
pardon yanlıs yazdim
celeron 2.6 olcakti :D bidaha alalim yorumlari
Toplam Hit: 936 Toplam Mesaj: 7
