Basit Bir Banner
-
çok yakın bir arkadaşım sitesinde yazarlığa başladım, ha onun ha benim farketmez. www.herseydenbirsey.com üstteki banner çok basit. hatta aşırı basit. diyorum ki, çok profesyonel birşey istemiyorum, mevcut bannerdan daha güzel birşey yapabilecek olan varsa çook makbule geçer.
Not: Kırmızı tonları lazım hocam temayla uyum için. -
yanlış olmuş
-

idare eder..
-
ltcelik bunu yazdı:
-----------------------------
idare eder..
-----------------------------güzel şimdilik koyuyoruz. konu açık devam.
-
üst tarafı komple bir banner yapın hocam.
Ebatlarını söyleyin bana akşam veya yarın hallederim.
-
Sitenin tasarımı komple değişecek 1-2 aya. Bunun için geçici olarak 468x60 banner gerek sadece. Teşekkürler.
ve "Her Şeyden Bir Şeylerin Olduğu Yer" yazarsa daha iyi olur. -
ben onu 980x85 yapmıştım zati tümünü kaplasın diye..
-
ltcelik bunu yazdı:
-----------------------------ben onu 980x85 yapmıştım zati tümünü kaplasın diye..
-----------------------------arkdaş ihtiyacı olan kısma koymuş :) yinede sağol hocam.
-
flash yaparım dıyen arkadas varsa bana bı ulassın bızımde basıt bır banner a ıhtıyacımız var ucretını verecegım
