Basit Bir Program Lazım
-
Müridler dili c# java fln hiç fark etmez sadece şöle bir program lazım
mesela kullanıcı 3 e klavyeden bastığı zaman delay koyarak ( örn: 0.3 sn) w' ya bassın.
yani 3 e bastık 0.3 sn sonra w ya bassın.
nette key binding diye aradım ama çok karmaşık programlar çıktı karşıma
-
package macro;
import java.awt.event.KeyEvent;
import java.awt.event.KeyListener;
public class macro implements KeyListener {
@Override
public void keyPressed(KeyEvent e) {
if(e.getKeyCode()==KeyEvent.VK_3);
bu if' ten sonra ne yapmam lazım ? nası bir keyi 3 e bağlayacam ?
-
hocam keyboard hook atmayı biliyorsan onla yaparsın , olmadı GetAsyncKeyState ile tuş basıldı mı kontrol eder , Vb6 vb.net c# falan kullanıyorsan SendKeys metodu ile tuşu bastırırsın , eğer C için yapacaksan SendInput apisi var onu kullanabilirsin. tablette kod yazamıyorum klavyesi yok bu metodlarla yapabilirsin zaten
KizilS tarafından 05/May/15 18:21 tarihinde düzenlenmiştir -
Kizilgun bunu yazdı
hocam keyboard hook atmayı biliyorsan onla yaparsın , olmadı GetAsyncKeyState ile tuş basıldı mı kontrol eder , Vb6 vb.net c# falan kullanıyorsan SendKeys metodu ile tuşu bastırırsın , eğer C için yapacaksan SendInput apisi var onu kullanabilirsin. tablette kod yazamıyorum klavyesi yok bu metodlarla yapabilirsin zaten
hocam işin olmadıgı bi zaman yapabilir misin ? her ortamda çalışabilen.yani açık bıraktıgım sürece çalışsın txt yazarken chromdayken fln gibi.
-
Ekerci bunu yazdıKizilgun bunu yazdı
hocam keyboard hook atmayı biliyorsan onla yaparsın , olmadı GetAsyncKeyState ile tuş basıldı mı kontrol eder , Vb6 vb.net c# falan kullanıyorsan SendKeys metodu ile tuşu bastırırsın , eğer C için yapacaksan SendInput apisi var onu kullanabilirsin. tablette kod yazamıyorum klavyesi yok bu metodlarla yapabilirsin zaten
hocam işin olmadıgı bi zaman yapabilir misin ? her ortamda çalışabilen.yani açık bıraktıgım sürece çalışsın txt yazarken chromdayken fln gibi.
söz veremem hocam 2-3 aydır kod yazmıyorum belki bir daha hiç yazmam kafam rahat kusura bakma
-
oyun botu mu ?
-
erc bunu yazdı
oyun botu mu ?
eet hocam bunu yapacak bi programda olur
-
autohotkey dene ben minecraftta auto click yapıyordum madende falan.
-
pSkpt bunu yazdı
autohotkey dene ben minecraftta auto click yapıyordum madende falan.
bu dediğimi nası yapabilirim bu programla ?
edit: hiçbişi anlamadım hocam.kendi içinde ayrı bir dili var bu dili öğrenmek lazım yapmak için...
Ekerci tarafından 05/May/15 19:11 tarihinde düzenlenmiştir
