Başka Bir Nokia 3310 Vakası

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uykucu
    uykucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ekim/2003
    Erkek
    benim nokia da şebeke çekmiyor. sorun anten yada tuner dir diye düşünüyorum. bu arada bu olay yazında olmuş ama sonra kendiliğinden şebekeyi bulmuştu.(yazın bundan bi hafta önce telefon denize düşürülmüştü.) sorun nerden kaynaklanıyor olabilir?nasıl çözerim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xooox
    xooox's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2004
    Erkek
    yüzmeyi biliyomuydu:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagatay_666
    cagatay_666's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    iiide bunu yazıncaya kadar bi telefoncuyu arayıp sorsene
    hem telefonun denize kendimi atladı yoksa ittilermi
    ittilerse sorun yok
    ama kendş atladıysa bırak boğulsun
    baksene intihar etmiş belliki


     


    YA TAM SUSTURURUM YA KAN KUSTURURUM
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bortecine357
    bortecine357's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    kardeş bu telefonda şebeke problami çok basit bir problem git bir telefoncuya ama dikkaet bilgisayar detekli iş yapana git ordan sonra senin telefonunu bir bilgisayara bağlasınlar ondan sonra ver 5 10 milyon para telefonunu kullanmaya devam et ama kendim yapacam diyosan ac telefonun içini dök kolonyayı ondan sonra diş fırcasıyla iyice fırçala ondan saonra fön majkinesiyle telefonu kurut biraz fazla tutu telefonun parçaları ısısın ondan sonra telefonun kullan ben böyle yaptım 6220 telefona sonra 1 hafta kullandım ondan sonra telefonu çöpte gördüm karar senin


    SAHİPSİZ VATANIN BATMASI HAKTIR SEN SAHİP OLURSAN BU VATAN BATMAYACAKTIR
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xLn
    xLn's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2005
    Erkek
    fark ettiyseniz 1 er yıl ara ile cevaplar yazılmış.ilgin birşey

    www.Tutorialci.net - Türkiyenin en kapsamlı Tutorial (Ders Anlatım) Sitesi...
Toplam Hit: 2297 Toplam Mesaj: 5