Başka Bir Nokia 3310 Vakası
-
benim nokia da şebeke çekmiyor. sorun anten yada tuner dir diye düşünüyorum. bu arada bu olay yazında olmuş ama sonra kendiliğinden şebekeyi bulmuştu.(yazın bundan bi hafta önce telefon denize düşürülmüştü.) sorun nerden kaynaklanıyor olabilir?nasıl çözerim
-
yüzmeyi biliyomuydu:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
-
iiide bunu yazıncaya kadar bi telefoncuyu arayıp sorsene
hem telefonun denize kendimi atladı yoksa ittilermi
ittilerse sorun yok
ama kendş atladıysa bırak boğulsun
baksene intihar etmiş belliki -
kardeş bu telefonda şebeke problami çok basit bir problem git bir telefoncuya ama dikkaet bilgisayar detekli iş yapana git ordan sonra senin telefonunu bir bilgisayara bağlasınlar ondan sonra ver 5 10 milyon para telefonunu kullanmaya devam et ama kendim yapacam diyosan ac telefonun içini dök kolonyayı ondan sonra diş fırcasıyla iyice fırçala ondan saonra fön majkinesiyle telefonu kurut biraz fazla tutu telefonun parçaları ısısın ondan sonra telefonun kullan ben böyle yaptım 6220 telefona sonra 1 hafta kullandım ondan sonra telefonu çöpte gördüm
karar senin -
fark ettiyseniz 1 er yıl ara ile cevaplar yazılmış.ilgin birşey
