Başkasının Kullanıcı Adıyla Bağlanabilirmiyiz?
-
merhaba
internetim borcundan dolayı kapalı ama ultrasurfle https üzerinden çook yavaşta olsa nette gezebiliyorum.
modeme başkasının kullanıcı adını girsem onla bağlanırmı? bağlanmayacaksa kullanıcı adı bulmak için uğraşmayayım yada kullanıcı adı şifresini denemelik vericek bi mürid varsa harika olur
-
yasal olmayan yollar vasıtası ile kullanıcı adı ve şifre bulabilirsin. Ben son denememde 5 dakika içerisinde 3 sınırsız ttnet kullanıcı adı ve şifresi buldum.
Ama doğru bir yol olmadığından hiçbirini kullanmadım ve kayıt etmedim hatta modemlerinin şifrelerini değişmeleri için mesaj yolladım.
Ayrıntılı bilgi istiyorsan alıntıla. -
Fatih54 bunu yazdıyasal olmayan yollar vasıtası ile kullanıcı adı ve şifre bulabilirsin. Ben son denememde 5 dakika içerisinde 3 sınırsız ttnet kullanıcı adı ve şifresi buldum.
Ama doğru bir yol olmadığından hiçbirini kullanmadım ve kayıt etmedim hatta modemlerinin şifrelerini değişmeleri için mesaj yolladım.
Ayrıntılı bilgi istiyorsan alıntıla.
şifre bulmak sıkıntı değilde girince çalışacakmı.kağnı gibi internetle şifre bulmak için uğraşmak ölüm gibi olucak.ama elinin altında hazır tool varsa bi tane bulup verirsen denemelik sevinirim :3 bolisler gelirse fatih verdi demem -
nurulmac11 bunu yazdıFatih54 bunu yazdı
yasal olmayan yollar vasıtası ile kullanıcı adı ve şifre bulabilirsin. Ben son denememde 5 dakika içerisinde 3 sınırsız ttnet kullanıcı adı ve şifresi buldum.
Ama doğru bir yol olmadığından hiçbirini kullanmadım ve kayıt etmedim hatta modemlerinin şifrelerini değişmeleri için mesaj yolladım.
Ayrıntılı bilgi istiyorsan alıntıla.
şifre bulmak sıkıntı değilde girince çalışacakmı.kağnı gibi internetle şifre bulmak için uğraşmak ölüm gibi olucak.ama elinin altında hazır tool varsa bi tane bulup verirsen denemelik sevinirim :3 bolisler gelirse fatih verdi demem
ref5.net/wireless-ag-teknolojileri-f47/superscan-ile-adsl-modem-sifresi-kirma-100-gercek-k27076/
tahribatta da konu vardı(doküman da olabilir) ama bulamadım. Edit: ultrasurf dediğin programın superscan i de kapsaması lazım Fatih54 tarafından 25/Ağu/14 22:16 tarihinde düzenlenmiştir -
nurulmac11 bunu yazdıFatih54 bunu yazdıyasal olmayan yollar vasıtası ile kullanıcı adı ve şifre bulabilirsin. Ben son denememde 5 dakika içerisinde 3 sınırsız ttnet kullanıcı adı ve şifresi buldum.
Ama doğru bir yol olmadığından hiçbirini kullanmadım ve kayıt etmedim hatta modemlerinin şifrelerini değişmeleri için mesaj yolladım.
Ayrıntılı bilgi istiyorsan alıntıla.
şifre bulmak sıkıntı değilde girince çalışacakmı.kağnı gibi internetle şifre bulmak için uğraşmak ölüm gibi olucak.ama elinin altında hazır tool varsa bi tane bulup verirsen denemelik sevinirim :3 bolisler gelirse fatih verdi dememHocam eskiden çalışıyordu o yöndem, şifre bulmaktada sıkıntı yok ancak şöyle bir sorun var. Farklı portlardan aynı hesap ile aynı anda bağlantı sağlandığında Türk Telekom mal mal bekliyor mu yoksa bir işlem başlatılıyor mu? Buna dikkat etmek lazım.
-
Fatih54 bunu yazdınurulmac11 bunu yazdıFatih54 bunu yazdı
yasal olmayan yollar vasıtası ile kullanıcı adı ve şifre bulabilirsin. Ben son denememde 5 dakika içerisinde 3 sınırsız ttnet kullanıcı adı ve şifresi buldum.
Ama doğru bir yol olmadığından hiçbirini kullanmadım ve kayıt etmedim hatta modemlerinin şifrelerini değişmeleri için mesaj yolladım.
Ayrıntılı bilgi istiyorsan alıntıla.
şifre bulmak sıkıntı değilde girince çalışacakmı.kağnı gibi internetle şifre bulmak için uğraşmak ölüm gibi olucak.ama elinin altında hazır tool varsa bi tane bulup verirsen denemelik sevinirim :3 bolisler gelirse fatih verdi demem
ref5.net/wireless-ag-teknolojileri-f47/superscan-ile-adsl-modem-sifresi-kirma-100-gercek-k27076/
tahribatta da konu vardı(doküman da olabilir) ama bulamadım. Edit: ultrasurf dediğin programın superscan i de kapsaması lazımultrasufle inmiyo bunlar :( işin yoksa iki tane kullanıcı adı sallasana bana :D ölmüşlerinin ruhuna saydırırım fatihaları
nurulmac11 tarafından 25/Ağu/14 22:25 tarihinde düzenlenmiştir -
Bağlantının hesap kitap işlemleri radius ile yapılıyor.
Hesabıların kullanıcı adı/parola dışında birçok alan ekleniyor ve kullanıcı grupları mevcut.
Uzun lafın kısası;
Başkasının kullanıcı adını kullanabilme için TT altyapısını üzerinde TTNET ve Dsmart'a ait olmayan ve aktif kullanılmayan bir hesap bulman lazım.
Ekstra bir ayar yapılmadıysa radius'ta IP'yi ilk gelen modem alır, diğerinin isteği reddedilir. Başkasının aktif olan hesabını kullanıyorsan adamın bağlantısı kesildiğinde IP alırsın ama diğer adam tekrar bağlanıp internete giremediğinde şirketi arayıp arıza kaydı açtıracaktır. Arızayı kontrol eden kişi mal değilse hesabı başkasının kullandığını görür, işi büyütmek isterse sizi yakalar, davalık olursunuz.
Şu anda sadece web trafiğin http://borcuduödeamk sayfasına yönlendirildiğinden uğraşıp port hızını sınırlamadıkları müddetçe ultrasorf yerine düzgün bir vpn kullanarak daha hızlı gezinebilirsin.
Edit: En temizi tatilde olan, modemi kapalı, dsmart veya ttnet dışındaki bir ISP'yi kullanan arkadaşından rica edebilirsin.
Uzun lafın hızlı özeti;
1-Modem/router hizmet aldığınız ISP'nin radius(aaa) sunucusuna istek yollar. (TT altyapısını kullananların farkı var, ona gelecem)
2-Radius veritabanından belirli değerleri kontrol eder(radcheck). Ör: kullanıcı adı, parola, port bilgisi gibi gibi
3-İşlem yapar, çeşitli şekillerde yanıt verir. (radreply) Ör: Auth. ok, IP:132.45.56.787, dns:8.8.8.8 context:default gibi gibi
-Her bok loglanır
Olay bu şekilde. Modemde internet ışığı yandığında başarılı bir şekilde oturum açtığınız anlamına gelir.
Bras üzerinden radius'a istek "kullanıcıadı@ttnet"/"parola123" from "cihazismi" port "1313132" şeklinde gider.
Türk Telekom'un radius'u proxy radius olarak çalışır. Sadece log tutar ve kullanıcı adlarını kontrol edip servis sağlayıcılara yönlendirir(kullanıcı adının sonunda @dsmart @smileadsl.net varsa doğan telekom'a, @koc.net @vodafone.net @bnet varsa vodafone'a @ttnet varsa ttnet'e gibi.
2.adımda çeşitli kontroller yapılabiliyor demiştik. TTNET, Dsmart, SOL(kısmen) gibi şirketler port sorgulaması yaptığından onların hesaplarını istisna durumlar hariç başka yerde kullanamazsın.
Radius'u etkin olarak kullanan ISP'ler güzel şeyler yapabilir.
Modemin otomatik kurulumu nasıl yapılıyor, k.adı yanlış sayfasına nasıl yönderiliyorum gibi sorularınız oldu mu?
-k.adı ve şifre yanlış, port doğru ise istek reddedilmez, hesaba local bir IP atanır(10.10.4.232 gibi)
-X yazılımı(modemleri kuran) sürekli radius loglarını kontrol eder veya radius serverı üzerindeki script k.adı yanlış olan kullanıcıları X'e iletir
a) x yazılımı local ip almış modeme uzaktan bağlanır, config'i upload eder
b)ISP x yazılımı kendi yazamaz ve dışarıdan almaya parası yetmez, modem taş devrinden kalmıştır veya uzaktan erişimi yoktur kullanıcı belirli bir sayfaya yönlendirilerek uyarılır.
Aynı işin farklı versiyonu yeni hattı taktığınızda telefonun internet ayarlarını otomatik alması için de uygulanıyor.
Hattın borcundan dolayı trafiği kesilirse direk ödeme sayfasına yönlendirmek yerine local ip verip internete çıkmasını da engelleyebilirler.
Balyoz99 tarafından 30/Ağu/14 00:07 tarihinde düzenlenmiştir -
eskidendi hocam o. artık port bazlı kontrol yapıyor sistemler.
kendi portundan başka kullancı adı-şifre kaydedip çıkmaya çalıştığında, zaten direk hatalı kullanıcı adı-şifre sayfasına yönlendiriyor.
bazı kırsal kesimdeki eski tip adsl cihazlarında çalışıyor ama çooook çok nadir bir durum. zaten artık modemler bilgileri direk cihaz üzerinden otomatik çekiyor. :)
-
Balyoz99 bunu yazdı
Bağlantının hesap kitap işlemleri radius ile yapılıyor.
Hesabıların kullanıcı adı/parola dışında birçok alan ekleniyor ve kullanıcı grupları mevcut.
Uzun lafın kısası;
Başkasının kullanıcı adını kullanabilme için TT altyapısını üzerinde TTNET ve Dsmart'a ait olmayan ve aktif kullanılmayan bir hesap bulman lazım.
Ekstra bir ayar yapılmadıysa radius'ta IP'yi ilk gelen modem alır, diğerinin isteği reddedilir. Başkasının aktif olan hesabını kullanıyorsan adamın bağlantısı kesildiğinde IP alırsın ama diğer adam tekrar bağlanıp internete giremediğinde şirketi arayıp arıza kaydı açtıracaktır. Arızayı kontrol eden kişi mal değilse hesabı başkasının kullandığını görür, işi büyütmek isterse sizi yakalar, davalık olursunuz.
Şu anda sadece web trafiğin http://borcuduödeamk sayfasına yönlendirildiğinden uğraşıp port hızını sınırlamadıkları müddetçe ultrasorf yerine düzgün bir vpn kullanarak daha hızlı gezinebilirsin.
Edit: En temizi tatilde olan, modemi kapalı, dsmart veya ttnet dışındaki bir ISP'yi kullanan arkadaşından rica edebilirsin.
Uzun lafın hızlı özeti;
1-Modem/router hizmet aldığınız ISP'nin radius(aaa) sunucusuna istek yollar. (TT altyapısını kullananların farkı var, ona gelecem)
2-Radius veritabanından belirli değerleri kontrol eder(radcheck). Ör: kullanıcı adı, parola, port bilgisi gibi gibi
3-İşlem yapar, çeşitli şekillerde yanıt verir. (radreply) Ör: Auth. ok, IP:132.45.56.787, dns:8.8.8.8 context:default gibi gibi
-Her bok loglanır
Olay bu şekilde. Modemde internet ışığı yandığında başarılı bir şekilde oturum açtığınız anlamına gelir.
Bras üzerinden radius'a istek "kullanıcıadı@ttnet"/"parola123" from "cihazismi" port "1313132" şeklinde gider.
Türk Telekom'un radius'u proxy radius olarak çalışır. Sadece log tutar ve kullanıcı adlarını kontrol edip servis sağlayıcılara yönlendirir(kullanıcı adının sonunda @dsmart @smileadsl.net varsa doğan telekom'a, @koc.net @vodafone.net @bnet varsa vodafone'a @ttnet varsa ttnet'e gibi.
2.adımda çeşitli kontroller yapılabiliyor demiştik. TTNET, Dsmart, SOL(kısmen) gibi şirketler port sorgulaması yaptığından onların hesaplarını istisna durumlar hariç başka yerde kullanamazsın.
Radius'u etkin olarak kullanan ISP'ler güzel şeyler yapabilir.
Modemin otomatik kurulumu nasıl yapılıyor, k.adı yanlış sayfasına nasıl yönderiliyorum gibi sorularınız oldu mu?
-k.adı ve şifre yanlış, port doğru ise istek reddedilmez, hesaba local bir IP atanır(10.10.4.232 gibi)
-X yazılımı(modemleri kuran) sürekli radius loglarını kontrol eder veya radius serverı üzerindeki script k.adı yanlış olan kullanıcıları X'e iletir
a) x yazılımı local ip almış modeme uzaktan bağlanır, config'i upload eder
b)ISP x yazılımı kendi yazamaz ve dışarıdan almaya parası yetmez, modem taş devrinden kalmıştır veya uzaktan erişimi yoktur kullanıcı belirli bir sayfaya yönlendirilerek uyarılır.
Aynı işin farklı versiyonu yeni hattı taktığınızda telefonun internet ayarlarını otomatik alması için de uygulanıyor.
Hattın borcundan dolayı trafiği kesilirse direk ödeme sayfasına yönlendirmek yerine local ip verip internete çıkmasını da engelleyebilirler.
bildiğin önerdiğin ücretsiz vpn varmı? vpn book a bağlanmaya çalıştım olmadı. openvpn lemi bağlanmak gerek
