Başlangıç Cd Si Yapma Prosu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    syklops
    syklops's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    Hacılar, vista kullanıyorum, masaustüne xp kurcam, elimde cd yok, neyse indirdim, kuracagım ama nero yok, neyse nero indirdim, uyumsuz falan dedi, nero 9 indirdim, ondada baslangıc cd nasıl yapılır bulamadım, istegim şu, sadece basitce bana xp cdsi yapabilecegim basit bir pro yokmu, elli tane pro indirdim, bir halta yaramadılar, elimde tek cd var, iyi degerlendir mem gerek...

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sahin141
    sahin141's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    syklops bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hacılar, vista kullanıyorum, masaustüne xp kurcam, elimde cd yok, neyse indirdim, kuracagım ama nero yok, neyse nero indirdim, uyumsuz falan dedi, nero 9 indirdim, ondada baslangıc cd nasıl yapılır bulamadım, istegim şu, sadece basitce bana xp cdsi yapabilecegim basit bir pro yokmu, elli tane pro indirdim, bir halta yaramadılar, elimde tek cd var, iyi degerlendir mem gerek...


    ----------------------------

    Hocam elindeki Xp dosyaları iso şeklindedir zaten nero veya burnware tarzı bi programdan kalıp yazdır diyerek iso dosyasını yazdırman yeterli olur. Başlangıç cd oluştur bölümünden yapmayacaksınb bu işi direk isoyu yazdıracaksın sen.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cia
    Cia's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek

    resim dosyasını yak seçenegini tıkla xpyi göster ileri de yazdır


    ..savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye,zaman ki sana hasta olmuş,incelikli haytasın,raksederken mahallenin maşallahı-eyvallahı,güzelleş be oğlumm.!şimdilik,ölümüne kadar hayattasın..
Toplam Hit: 1000 Toplam Mesaj: 3