Başlangıç Cd Si Yapma Prosu
-
Hacılar, vista kullanıyorum, masaustüne xp kurcam, elimde cd yok, neyse indirdim, kuracagım ama nero yok, neyse nero indirdim, uyumsuz falan dedi, nero 9 indirdim, ondada baslangıc cd nasıl yapılır bulamadım, istegim şu, sadece basitce bana xp cdsi yapabilecegim basit bir pro yokmu, elli tane pro indirdim, bir halta yaramadılar, elimde tek cd var, iyi degerlendir mem gerek...
-
syklops bunu yazdı:
-----------------------------Hacılar, vista kullanıyorum, masaustüne xp kurcam, elimde cd yok, neyse indirdim, kuracagım ama nero yok, neyse nero indirdim, uyumsuz falan dedi, nero 9 indirdim, ondada baslangıc cd nasıl yapılır bulamadım, istegim şu, sadece basitce bana xp cdsi yapabilecegim basit bir pro yokmu, elli tane pro indirdim, bir halta yaramadılar, elimde tek cd var, iyi degerlendir mem gerek...
----------------------------
Hocam elindeki Xp dosyaları iso şeklindedir zaten nero veya burnware tarzı bi programdan kalıp yazdır diyerek iso dosyasını yazdırman yeterli olur. Başlangıç cd oluştur bölümünden yapmayacaksınb bu işi direk isoyu yazdıracaksın sen.
-
resim dosyasını yak seçenegini tıkla xpyi göster ileri de yazdır
