Baslat Menusu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Real_Love
    Real_Love's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek
    arkadaslar baslat menusunde yardima tikliyorum sistem hatasi veriyor pc.sebebi ne olabilir.nasil duzeltebilirim.lutfen yardim edermisiniz.simdiden tesekkurler.herkese hayirli aksamlar

    Üzülme can ! Terkederse canan terketsin ...Dua et Rabbin seni terketmesin! Çünkü O terkederse gerçekten B İ T E R S İ N !..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Swool
    Swool's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    Nasıl bir hata? Ekran görüntüsünü eklersen daha iyi olur.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Real_Love
    Real_Love's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek
    wala kardes yapamam dedigini.servisi kullanamiyorum acmiyor yardim menusunu.hata msji veriyor.

    Üzülme can ! Terkederse canan terketsin ...Dua et Rabbin seni terketmesin! Çünkü O terkederse gerçekten B İ T E R S İ N !..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Swool
    Swool's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    Hata mesajı ekrana geldiğinde, Prt sc tuşuna bas. Painti açıp yapıştır yaptıktan sonra, sayfayı masaüstüne kaydet. Herhangi bir (imageshack.us) upload edebilirsin.  

    Ya da hata mesajında ne yazdığını buraya aktarabilirsin. Ancak bu şekilde yardım edilebilir.

Toplam Hit: 853 Toplam Mesaj: 4