Başlat/Belgelerim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raul
    raul's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    beyler belgelerimde son kulllandığım dosyaların görünmemesini otomatik silinmesini istiyorum her seferinde elle silmek istemiyorum. kodumun hard disc i bozulmadan önce bi ayar yapmıştım kayıt tutmuyordu. şimdi yeni formatlı sisteme de tahminimce aynı ayarı yaptım ama sonuç alamadım. hala kayıt tutuyor.

    bakın uyguladığım yöntem bu

    '' Başlat-Çalıştır regedit yaz



    HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Windows \

    CurrentVersion \ Policies \ Explorer anahtarına ulaşın ve ekranda sağ

    tıkla yeni DWORD değeri yap değerin adı NoRecentDocsHistory olarak

    yap.Ardından üzerine tıklayarak kısıtlamayı açmak için 1 değerini gir yok

    ben belgeler geçmişini istiyom diyosan 0 değerini gir.Yeniden başlat.. ''

     

    aynen bunu uyguladım ama dediğim gibi hala kayıt tutuyor. yanlış nerede anlayan arkadaşlarımız bi yardım etse çok güzel olacak

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hokkabaz
    hokkabaz's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2007
    Erkek

    Bu kadar uğraşacağına :) başlat çubuna sağ tıkla özellikler de başlat menüsü sekmesine gel özelleştir de orda altta en son açtığım belgeleri listele yasısının yanındaki çek işaretini kaldır uygula tmm de bi sorun kalmas :)


    Sabrımla yazı tura oynama.. Damarıma basanın.. Kan dolaşımını durdururum !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raul
    raul's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    under_king bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bu kadar uğraşacağına :) başlat çubuna sağ tıkla özellikler de başlat menüsü sekmesine gel özelleştir de orda altta en son açtığım belgeleri listele yasısının yanındaki çek işaretini kaldır uygula tmm de bi sorun kalmas :)


    -----------------------------

     

    maalesef güzel kardeşim:) hiçbi halta yaramıyor. yine kayıt tutuyor dediğin yöntem de denenmiştir. a.q sorun benim bilgisayarda mı acaba.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hokkabaz
    hokkabaz's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2007
    Erkek

    Ben o şekilde yaptım ve şu anda en son açtığım belgeler gösterilmiyor :S Birasdan daha iyi bilen birisi gelir :)


    Sabrımla yazı tura oynama.. Damarıma basanın.. Kan dolaşımını durdururum !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaNGeR
    RaNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Selamlar...

    Arkadaşım buna benzer bir olay benim başıma da gelmişti. Bazen regedit sapıtabiliyor. Yapacak pek fazla birşey yok.

    Bir daha format at. Eğer olmazsa, mümkünse fdisk çek bir daha format at. Büyük ihtimalle düzelecektir.


    Forumda mesaj yazarken lütfen imla kurallarına uyalım, düzgün bir TÜRKÇE ile yazışalım. TÜRKÇE bizimdir, dilimize sahip çıkalım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLsanCaK
    aLsanCaK's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek
    format atmadan kayit defterini tazelemenin yolu varmidir ?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hokkabaz
    hokkabaz's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2007
    Erkek

    Registry mechanic gibi programlar belki işine yarayabilir istersen bir dene


    Sabrımla yazı tura oynama.. Damarıma basanın.. Kan dolaşımını durdururum !
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dengesiz
    dengesiz's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    ben ccleaner kullanyom işimi görüyo bidene istiosan


    Doğru kişi olmak meselenin yarısıdır, diğer yarısı; doğru zamanda, doğru yerde, doğru kişilerle karşılaşmış olmanızdır.
Toplam Hit: 1679 Toplam Mesaj: 8