Başlattan Laptopu Kapatamıyorum.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tigin59
    tigin59's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ocak/2009
    Erkek

    acer aspire 5733 373G32mikk modelinde laptopum var müridler.işletim sistemi win 7home basic 64bit.sadece kapama tuşuna basılı tutarak kapatabiliyorum.bilen varsa yardım istiyorum


    öğle yemeğini yemez o marinada kesti hızı, mühendis değil sanki jigolo.iremde üzdü onca kızı,az saplamadı çuvaldızı,bir nogay vardı bilir o.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Schwarz
    Schwarz's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2012
    Erkek

    başlata cmd yazıp cmd ye shutdown -s -t 1 yaz 1 sn sonra kapanır :D


    Ignorance is bliss.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tigin59
    tigin59's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ocak/2009
    Erkek
    Schwarz bunu yazdı

    başlata cmd yazıp cmd ye shutdown -s -t 1 yaz 1 sn sonra kapanır :D

    yanlış anlaşılmış olabilirim özür dilerim.babam kullanıyor cihazı yani alt+f4 yapıp kapatmak istiyor cihazı:D


    öğle yemeğini yemez o marinada kesti hızı, mühendis değil sanki jigolo.iremde üzdü onca kızı,az saplamadı çuvaldızı,bir nogay vardı bilir o.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heisenberg
    heisenberg's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2011
    Erkek

    Cizik , bu sorunu benden baska yasayan yok saniyodum =) 


    Basit yaşayacaksın basit. Sanki yaşamın bir gün sona erecekmiş gibi basit.. cay, simit ve peynirle...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GUS
    GUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2013
    Erkek
    tigin59 bunu yazdı
    Schwarz bunu yazdı

    başlata cmd yazıp cmd ye shutdown -s -t 1 yaz 1 sn sonra kapanır :D

    yanlış anlaşılmış olabilirim özür dilerim.babam kullanıyor cihazı yani alt+f4 yapıp kapatmak istiyor cihazı:D

     

    eger çalışıyosa bunu txt haline getirip bat diye kaydedersin babana söylersin klasör açıyomuş gibi dosyaya 2 kere tıklar kapanır :)

    ayrıca benim masaüstü pc dede aynı sorun vardı bu shutdown u denemiştim 1 ay öyle idare ettim sonra ordanda kapanmama başladı bi format atmıştım düzelmişti :)

    GUS tarafından 24/Tem/13 18:05 tarihinde düzenlenmiştir

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    komut ekranini yonetici olarak acip sfc /scannow yazip deneyebilirsin.

    muhtemelen yemiycektir (kucuk bi umuttu benimkisi)

    bu olmazsa masaustu sag tik kisisellestir oralari karistir guc dugmesinin ne yapicagini kapat olarak ayarla. default olarak guc dugmesine basinca uykuya falan geciyo genelde.olmadi baban o sekilde kapatir

    bu tur seylerde insanin cok sinirini bozuyo, isletim sistemin orjinalse microsoftu arayabilirsin


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
Toplam Hit: 1098 Toplam Mesaj: 6