Basmalı Kalem

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Komünistlermiş pehhh...Onlara karşı olanlarıda biliyoruz.Kimisi faşizm istemcisi, kimiside yeşil devrimci.Bölücülüğün adı, rengi olmaz ya....

    kürdistan isteyen pkklılarda, komünizm isteyen, şeriat isteyen, faşizm isteyen Cumhuriyet düşmanlarıda bir.Hepsi kirli çıkarları uğruna binlerce masumu öldürdü yada hapislerde süründürdü.Sözde vatanı koruyacaklarmış.O ahmakların Cumhuriyet ve Atatürk bilincinden yoksun olması özgürlük haklarının elinden alınmasına yeterde artar bile.

    Atatürk, Atatürk'ün 6 ilkesi, Cumhuriyet, laiklik, sosyal hukuk devleti ve özgürlük kavramlarından yoksun insanların konuşması sadece hedefleri için yani bölücülük için, propaganda yapmaktan daha ileriye gidemez.O tiplerin basın tarafında çalışanları bu amaca en uygun hizmet edenlerdir.

    Eline kalem alan ülkeyi kurtardığını zannediyor.OYsa bu ülke ne kalemle kurtarıldı nede kalemle savunuldu.Kılıç ve tüfek bu ülkenin kurulması, korunması ve devamlılığı için önemli araç.

    Peki ya kalem, sanat, spor ?? Onlar sadece ülkenin ne kadar güçlü olduğunu ve ülkeye turistin çekilmesi amacını aşıyan aktivitelerdir.İyi ellerde insanların ufkunu açarken, kötü ellere geçtiğinde bilinçsizleştirir, paranoyak yapar.

    Dünyada en önemli şey bilgidir.İnsan bilgi için, öğrenmek için herşeyi yaptı, yapıyor ve yapacak.Fakat ülkemizin bilgisiz, cahil kalması kabul edilemez bir gerçektir.Bu duruma birde yanlış bilgilerin eklenerek, televizyonlarda insanları farklı yöne geçen saçma programlar ve gazetelerdeki saçma yazarlar büyük etki sağlıyor.

    Toprağımıda gözü olanları, hainleri, ülke bölücülerini sabun yapmak istiyorum.Hiç birine kinim yok.Sadece yarısını sabun yapıp, diğer yarısını yıkamak mantıklı geliyor.Özgürlük hakları için uğraştıkça sadece daha çok tepemize çıkacaklar.

    Bazı sağlam adamları yurdumuza hain diye sokmazken, gerçek hainlerin masumlar üstünde yaptığı onca darbeye rağmen hala başımızın üstünde tutuyoruz.

    Tebrikler, kaybeden yine biziz.İşte size yıldırmayan, korkutmayan yasa ve devletin sonu.Düşünenlere değil, harekete geçenlere müdahile yapmamız gerekiyor.Bir insan devleti bölmeyi, ATatürk'ü yok etmeyi düşünebilir.FAkat uygulamaya geçtiği an orda olmazsanız, çok iyi birşey olan düşünce özgürlüğü sadece başınıza dert açacaktır.

    Ben ırkçı değilim, faşist hiç değilim.Sadece hitlerin bazı fikirlerini doğru buluyorum.Bu ekonomi ve toplum konuları.

    Benim sabun isteğimde gerçekleştirene kadar zararsızdır.Bende gerçekleştirecek kadar salak değilim.

    Atatürkçü olmama ve Atatürk'ün barışçıl çözümlerine rağmen, ben Atatürk gibi değilm, bu sersemlere tahammülüm yok.Türkiyeninde geldiği bu saçma duruma neden olanların cezalandırılmasını istiyorum.

    Bu ister darbe olsun, ister hukuk kararı.Bir tane bile gerçek liderin olmadığı yüzlerce kişilik meclise sadece lanet ediyoruz.MEclis milletinin aynasıdır.Bu kadar mı rezilleştik ? IQ , öss ve kpss sınavlarında en alt puanları alacak idiotları oraya sokar olduk.

    Teşekkürler Türkiye !!

    --

    Kafamın güzel olduğu şu akşamda içimden geçenleri döktüm.Uzun geldiyse özeti yok , çözüm => 

    Ana Sayfa

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emre_gss
    emre_gss's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2007
    Erkek

    eline sağlık çok beğendim.tabi durum üzücü..yapcak şey çok ama yapılmayan şeyde çok..yapılacak olanarı yapmadğımızdan kaynaklanan durumu düzeltmk yıllardan beri gençlere devredildiği için..kimse çıkıp da artık

    ''EVET O GENÇLER BİZLERDİK ve şimdi topunuzu .... yapıp artık devreye BİZ GİRİYORUZ'' demediği sürecede bu yazdıkların sadece böyle kalmaya devam edicek aksine üstüne ekliyeceiğin negatif şeylerde çoğalıcak...

    ''CUMHURİYETİN İLANINDAN SONRA HALA BEKLENEN O GENÇLER ARANMAKTADIR''

    geçti bir 19 mayıs daha..

    Bendende teşekkürler Türkiye..!


    yorgun senarist .]
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    aklıma metin uca geldi... nerde o herif şimdi

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    Daft bunu yazdı:
    -----------------------------

    aklıma metin uca geldi... nerde o herif şimdi


    -----------------------------

    yeni passaparolayı sunuyor :S


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Cumhurbaşkanlığına aday oldu ama yürümedi tabi o iş.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    kahpe dünya...

Toplam Hit: 1298 Toplam Mesaj: 6