Batarya Problemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nizamoglu_45
    nizamoglu_45's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Erkek

    HP Compaq Presario CQ61 dizüstü bilgisayarım var alalı yaklaşık 18 ay oldu. sağ alt köşede pil sembolünün üzerinde kırmızı çarpı işareti var. ve ''Pili değiştirmeniz yararlı olabilir'' uyarısı var. Nedeni nedir?

    Ne yapmam gerek pil ömrü bitmişmidir. Bu arada bilgisayarı pil içinde iken sürekli şarja takılı kullandım zararı olmuşmudur?


    yürümeye devam et, yol insanı terbiye eder..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nizamoglu_45
    nizamoglu_45's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Erkek

    yokmu bilen


    yürümeye devam et, yol insanı terbiye eder..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    apokontek
    apokontek's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2010
    Erkek

    Bırıncısı Bılgısayara hem batarya takıp ustune bırde fısı prıze takıp calıstırıyorsan,Bu bataryaya zarar verıyor,bataryanın omrunu kısaltıyor.

     

    Eger yanlıs anlamadıysam sag altta pıl ısaretı uzerınde carpı ısaretı var.Bunun anlamı Bılgısayar Bataryadan degıl prızden beslenıyor.

     

    Prızden cıkar pc yı ve Bataryada calıstırmayı bı dene,ardından sonucu buraya yaz yardımcı olmaya calısayım


    Allah büyüktür vesselam...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nizamoglu_45
    nizamoglu_45's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Erkek

    çıkarıncada çarpı işareti yanıp sönüyordu. ve bilgisayarınızın pilinde sorun var yazısı ile bilg. her an kapanabilir yazıyordu. ve 10 dk. sonra kapandı bende yeniden başlattım. buraya bu yazıyı yazdım.yine devam ediyordu. az öce tekrar çıkarttım ve taktım düzeldi.

    bana lion pil prize sürekli takılı olsada sorun olmaz dediler.sadece 3 ayda bir tam boşalt dediler. yinede çok sağolun.


    yürümeye devam et, yol insanı terbiye eder..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    apokontek
    apokontek's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2010
    Erkek

    nizamoglu_45 bunu yazdı:
    -----------------------------

    çıkarıncada çarpı işareti yanıp sönüyordu. ve bilgisayarınızın pilinde sorun var yazısı ile bilg. her an kapanabilir yazıyordu. ve 10 dk. sonra kapandı bende yeniden başlattım. buraya bu yazıyı yazdım.yine devam ediyordu. az öce tekrar çıkarttım ve taktım düzeldi.

    bana lion pil prize sürekli takılı olsada sorun olmaz dediler.sadece 3 ayda bir tam boşalt dediler. yinede çok sağolun.


    -----------------------------

    Bu işin lionu felanı olmaz.Mantıken dusunursek zaten bır batarya bıraz bosalıyor,tekrar doluma gecıyor...Bu ıs her 5 dk da oluyor. Yanı ne kadar zararlı oldugunu buradan cıkarabılırız aslında.

    zaten Lıon pıller kullanıyor cogunlukta,Pil pildir yani liona bırsey olmaz denmesı bıraz sacma gelıyor bana.

     

    Bilgisayarı alalı 3 sene olmus,eger garantısı varsa yolla garantıye.

    Eger yoksa bır ustaya gotur.Ama tahmınımce bataryanında dayanması 10 dk olunca,sunu dıyebılırım kı Bataryan bitmiş büyük ihitimal.yada batarya gırısınde sorun olabılır.Eger cevrende aynı bataryayı kullanan eşin dostun varsa onlardan rıca et bı dene.

    Aynı hatayı vermıyorsa,Bataryan bıtmıs :)


    Allah büyüktür vesselam...
Toplam Hit: 958 Toplam Mesaj: 5