

Batch Dosyasıyla Usere Grup Eklemek
-
merhabalar. net user mahmut /add userPassword bu şekilde user ekleyebiliyorum ama bu userin remote administrators grubunda olması lazım ve bunu komut satırından yapmam lazım (nedeni için bkz: bi önceki konum).yardımcı olucaklara saydırıcam fatihaları.bu arada os server 2k3 edit: net localgroup /add falan tamam lan çözdüm konu silinebilir :)
Toplam Hit: 647 Toplam Mesaj: 1