Batch Dosyasıyla Usere Grup Eklemek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek
    merhabalar.
    net user mahmut /add userPassword
    bu şekilde user ekleyebiliyorum ama bu userin remote administrators grubunda olması lazım ve bunu komut satırından yapmam lazım (nedeni için bkz: bi önceki konum).yardımcı olucaklara saydırıcam fatihaları.bu arada os server 2k3
    edit: net localgroup /add falan tamam lan çözdüm konu silinebilir :)
Toplam Hit: 647 Toplam Mesaj: 1