Battlefield 2 Hakkında
-
arkdaşlar bu oyundaki haritalarda single player modunda 16 kişiden fazla olmuyormu?
birte türkçe paketi için işte bir kaç şey yüklememiz gerekiyormuş yapan arkdaş lar sırası ile yaptıklarını yazabilirlermi
-
bildiğim kadarıyla 16 dan fazla oluyor ama nasıl oldugunu bilmiyorum
+
önce oyunu yükliceksin ondan sora tr paketi kuracaksın kasmana gerek yok netten cok rahat bulursun tr paketini.. -
maalesef favori oyunumdur ama olmuyo olmuyo ama bi arastır belki vardır 3 yıldır deli gibi oynamaktayım..
-
Nurky bunu yazdı:
-----------------------------
bildiğim kadarıyla 16 dan fazla oluyor ama nasıl oldugunu bilmiyorum
+
önce oyunu yükliceksin ondan sora tr paketi kuracaksın kasmana gerek yok netten cok rahat bulursun tr paketini..
-----------------------------
dostum türkçe paketten bahseditmiyorum oyunu türk takımı seçerek filan oynayabiliyorsun fakat onun için 2 tane yükseltme yaması gerekiyormuş onları bulamıyorum şu an -
pattates hocam onu bilmiyorum walla bu tür oyunları fazla şey yapmıyorum ben :)
tam olarak itirak edemiyorum :) nese bilen arkadaslar vardır onlar yardım eder kesin.. -
70-80 mb lık bi dosyası var single playerda mapleri 64 kisilik acıp 64bot koyabiliyorsun lakin boyle bi sacmalıga neden luzum var onu anlamadım. oyunu zaten korsan dahi olsa online oynayabiliyorsun (zaten orjinali 30ytl), multiplayer oynamak varken embesil botlarla oyun oynanırmı, hele battlefield hic oynanmaz oyunu katledersin.
-
http://rapidshare.de/files/39068031/BF2_SP_Bot_Change_v2.1.rar.html
buyur hoca ama fazla yükleme deli gibi kasıyo.Şu online oynamayı anlatsanıza bana çok severim bf oynamayı.edit:Azmı aradım bu programı ey gidi...
-
Single'da 16 kisiden fazla oynayamazsin
Bi gun orjinal bi BF2 alirsan Bendebeakuers Public serverimize beklerem :P BF2 & BF2142 ;)
-
LordVader bunu yazdı:
-----------------------------Single'da 16 kisiden fazla oynayamazsin
Bi gun orjinal bi BF2 alirsan Bendebeakuers Public serverimize beklerem :P BF2 & BF2142 ;)
-----------------------------yukarıdaki programla oynarsın gözüm:D
-
BF 2 hakkaten zevkli oyun . Ama botla falan tadı çıkmaz , zahmetsiz bir şekilde oyunu online oynayabiliyorsunuz . Girin online oynayın , cidden çok zevkli . Fakat botla oynarsanız , sizi temin ederim ki oyundan soğursunuz ...
Toplam Hit: 1127 Toplam Mesaj: 10
