Battlefield 2 Windows 7 Sorunu
-
Battlefield 2 kurulumunu normal bir biçimde yaptım fakat sadece girişte battlefield 2 resmi gözüküyor devamı gelmiyor..
arama yaptım bayaa bir aynı sorunu yaşayan var ama çözüm yok..
ayrıca kurulumu yaparken bir ara this is runing on xp 32 bit türünden birşey yazıyordu..
bir çözümü var mıdır acaba ?
-
Aynı sorunu win 7 de yaşadım ve çözümünü sana yazdım olmuyosa başka sorun vardır.
-
pm.
-
hala aynı başka birşey yok mu :S ?
-
arkadaşın sorunu halledildi.
Toplam Hit: 2373 Toplam Mesaj: 5
