Bazı Siteler Açılmıyor
-
anladığınız gibi bazı sitelere giremiyorum 1 saat önce girebildiğim siteyi şuan açmıyor hata veriyor
bu siteler facebook, dizimag, isohunt, kat.ph gibi sürekli girdiğim siteler noldu anlamadım nasıl düzeltebilirim bunu ? başka sitelerde hiçbir sorun yok
firefox da chrome da aynı hatayı verdi
-
Ne hatası veriyor? Dnsleri değiştirdin mi?
-
walla bende bi host dosyasını değiştryim dedim beter oldu eskiden daha çok siteye giriyodum şimdi girmio netten win7 orj. host dosyası indirdim ama yine eskisi gibi deill :/
-
Sana şimdi host dosyasını temizledin mi diyeceğiz sen hepsi temiz diyeceksin. Son günlerde herkes bundan şikayetçi. DNS ile alakalı bir durum değil facebooka giremiyorum diyorsun. Host dosyası da temizse geçmiş olsun virüs girmiş (forumda bkz. büyük sitelere giremiyorum)
-
Dns problemidir diye düşünüyorum. ( başka ne olabilir ki ? )
-
hostlarr temiz mi bilmiyorum ve bilgisayarda antivirüs yok
-
şuan bir antivirüs programı indirmeyi denedim oda inmiyor aslında internetten hiçbirşey indiremiyorum
-
Combofix kullan.
-
Aynı hata bana da bulaştı şuanda allah kahretsin. yalnız bende hata vermiyor boş ekran çıkıyor . tam da bankaya giriş yapmıştım umarım bişey olmaz.
edit: aradan bir dakika geçti tüm çerezleri önbelleği ne var ne yok sildim düzeldi şuan sorun 1dk sürdü :)
by_Tet tarafından 18/Ağu/12 00:54 tarihinde düzenlenmiştir -
by_Tet bunu yazdı
Aynı hata bana da bulaştı şuanda allah kahretsin. yalnız bende hata vermiyor boş ekran çıkıyor . tam da bankaya giriş yapmıştım umarım bişey olmaz.
edit: aradan bir dakika geçti tüm çerezleri önbelleği ne var ne yok sildim düzeldi şuan sorun 1dk sürdü :)
bende sildim şuan hiçbirşey değişmedi malesef laptoptan da girdim aynı sorun bunda da var anlamadım ne olduğunu
