BDE Konusunda Yardım
-
Arkadaşlar ben bir kamu kurumundaki bir proğramı ağdaki diğer bilgisayarlardada işlem görmesi için BDE administrator ile çalıştırmak istedeim ama beceremedim bu konuyu iyi bilen arkadaşlardan en ince ayrıntısını atlamamak üzere yardımcı olmasını bekliyorum şimdiden teşekkürler
-
Bu BDE de yardımcı olan yok ise şöyle değiştirelim ozaman bu proğramı ağdaki bilgisayarlarda nasıl çalıştırabilirim nasıl bir proğram veya yönten tavsiye edersiniz
-
merhaba,
öncelikle bde ile çok çalıştım fakat bu tür uygulamalarda yetersiz oldugunu anlayınca bırakmıştım fakat sana fikir verebilirim. şimdi hatırladığım kadarıyla ana bilgisayardaki veritabanınn oldugu dizini paylaşıma açıyorsun sonra kamu programın alias kullanmışsa istemci makinada(client) alias oluşturman gerekiyor bunu da en basiti database desktop gibi bir programı bulman ve alias managerdan alias ismini tanımlaman baktn alias la çözülmüyor işin kamu programında client makınandaki ayarları yazabileceğin bir form olmalı işin detayını yazarsan daha çabuk çözeriz sorununu.
kolay gelsin iyi çalışmalar
-
ne yapmak istiyorsun tam olarak yazsana BDE bir clanyten data servere direk bağlantı kurmayada yaraya bilir ama database olarak ne kullanıyorsun SQL ORACLE mi ACCES v.s. buyuk ıhtımalle SQL dir burda Clinyta BDE yi kurduktan sonra data nase göre ayarlaman gerekli database name . data base adres . user name v.b . kısacası dostum ne yapmak istiyorsun sen tam olarak
-
Sorun Çözüldü Kaans ve Fmk arkadaşlara ilgilendikleri için teşekkür ederim
Toplam Hit: 1870 Toplam Mesaj: 5
