Beceriksizlerboard Üye Alımı
-
bayramda acıkmış lazim olanlar cizik atsin.
2014 Ramazan Bayraminda Üye Alimi Tarihimiz.
Üyelik 26.07.2014 - 03.08.2014 arasinda acik olacaktir.
Yeni üyeler üye olmadan önce kurallarimizi tekrar tekrar okusun ve kabul ettikleri takdirde üye olsunlar.
Uyarilar bölümündeki uyarilarimizida tek tek okumalarini ricaa etmekteyiz.
Herzaman oldugu gibi hayirli, sevgi vede saygi dolu yeni üyeliklerin nasip olmasi dilegiyle..
Sevgi vede saygi kurallari:
http://beceriksizler.beep.to/showthread.php?t=807333
Yeni üye oldugunu duyurmak isteyenler icin:
http://beceriksizler.beep.to/showthread.php?t=648076
Beceriksizler Yönetimi -
Ne sitesi bu hocu? Kabataslak baktım bildiğin forum özel bir ayrıcalığı var mı?
-
Qime qöre aile bize qöre forum
FoRuMu YaŞaTaN yOrUmDuRrr....
Her türlü rakip tarikat sempatizanlığı yasak abye kadar ban yazıyor kurallarda..
http://www.tahribat.com/Uyulmasi-Gereken-Kurallar/Genel-Kurallar-1/Kural-116
by_Tet tarafından 05/Tem/14 14:56 tarihinde düzenlenmiştir -
bunlar hala varlık mı iddia ediyorlarmış :) çok uzun zaman oldu isimlerini duymayalı.. eskiden baya popülerdi ama bu saatten sonra bir şey çıkacağını sanmıyorum.. hatırlıyorum da eskiden biraz faydalanmıştım bunlardan
-
Siteye girdim 1 dakika falan dayanabildim rengine, şekline.. O nasıl bir renk seçimidir yarabbi.
-
bu ayarda temalı http://www.msxlabs.org/
geldi aklıma bu gördüğüm site de 2 oldu
-
yunusdogan bunu yazdı
bu ayarda temalı http://www.msxlabs.org/
geldi aklıma bu gördüğüm site de 2 oldu
Msxlabs Msn destek forumuydu.O zamanlar bayağı bi hit alıyordu.Sonraları Facebook falan geldi Msn öldü, forumda öldü.
-
eskiden iyiydi
