folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Beğenme Veya Beğenmeme İle İlgili



Beğenme Veya Beğenmeme İle İlgili

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    n3xt
    n3xt's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2009
    Erkek

    Merhaba ,

    Holyone ın yazdığı yazıları okurken fark ettim bir soru soruyor ama cevabı benim vermek istediğim şekilde verilmiş tekrar aynı cevabı yazmak istemiyorum. Sorunun cevabı doğru tekrar yazmak saçmalık onun yerine yorumu beğenme ve beğenmeme gibir buttonlar olsa daha iyi olmaz mı en azından deneyemezmiyiz? Kimler hangi düşünceyi savunuyor.

    Örnek veriyorum ekonomi iyiye gidiyor diyen birine kaç kişi güveniyor bunu anlayabiliriz yada kaç kişi ekonominin kötü gittiğini bilebiliriz.

    http://www.tahribat.com/Forum-Tbt-Ozel-Begen-Butonu-134854/

    Daha önce bu konu açılmış face özentisi gibi değil. Bu button u konu açılırken açan kişi açabilir sürekli aşağıya doğru inip diğer sayfalar ile evet haklısın hocam yazıları yazılmaz bu şekilde konu başka yerlere çekilmez.

    Saygılarımla,

     


    İş kurma işi biraz uzun sürdü. ben askere gitmicem demedim ki lan.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    hacı ben de sana bişi önericem

    noktalama kurallarına azıcık daha dikkat etsen; yazıların daha kolay okunup, anlaşılacak

    .s.s.s

     

    özet geçeyim: 

    beğeni tuşu olsun, konular gereksiz yorumlarla dolmasın diyor arkadaş

     

    ben de katılıyorum ama yönetimin ilgileneceğini düşünmüyorum

    bu siteyi ben kodlasam ben de uğraşmazdım

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Bundan 13 yıl öncede bu tbt yi kullanan insanlar vardı. Niye her gün bir istek konusu açılıyor ki.

    forumtr ye dh ye giren tbt ye konu açıyor şunuda yapın bunu da yapın diye :))


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    n3xt
    n3xt's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2009
    Erkek
    zeybekustasi bunu yazdı

    Bundan 13 yıl öncede bu tbt yi kullanan insanlar vardı. Niye her gün bir istek konusu açılıyor ki.

    forumtr ye dh ye giren tbt ye konu açıyor şunuda yapın bunu da yapın diye :))

    Çünkü teknoloji gelişiyor =) , bende 7 yıldır tahribattayım demek ki bu eksikliği yeni hissetmişim. Birşeyler öneriyorum bu kadar.


    İş kurma işi biraz uzun sürdü. ben askere gitmicem demedim ki lan.
Toplam Hit: 758 Toplam Mesaj: 4