Ben Varım!
-
Nette gezinirken yanlışlıkla buldum, fikir hoş gibi. Güvenilir mi bilmem..
http://vimeo.com/29056779#at=76
-
Uplasak mı?
-
Abi bilmiyorum da kim ne zaman bağış dese ben bi hoş oluyorum. Greenpeace çiler hep aynı mesela anlatıyor anlatıyor sonra hesap numarası veriyor. La dingil yapılcak bişe varsa buyur beraber yapalım ama cık istediği şey para.
-
http://www.businessankara.com/egitim/odtu-ogrencisi-bilgi-genc-sosyal-girisimci-odulleri-birincisi-oldu.html
Toplam Hit: 897 Toplam Mesaj: 4
