

Beni Çok Pis Gaza Getirin!
-
Şu öss denen zımbırtıya çalışmam için çok büyük nedenler lazım
Öss denen süzgeç sınavına çalışmam için beni çok fena gaza getirebilicek biri var mı?
=) -
bos ver okuyupta kim adam olmus tak ma oss yi hatta girme istersen
-
valla çok iyi gaz veriyon hea :D
-
bence kendi kendini gaza getirmeyi ogren once başkalarının lafıyla bi yere kadar surer ondan sonra takılırsın once kendin iste
-
baba üniyi kazanıp gidiyosun ve karşına kültürlü fıstık gibi kızlar çıkıyo.ve sonuç, sen cennettesin.bide şöyle bi denklem var, ne kadar ii üniversite o kadar güzel kız

-
Rap_Star7576 abi senin sölediğin denklem yalan=) ama yinede saol:)
Arlong abi zaten kendimi gaza getirmek için materyal topluyordum:) -
ya ne gaz ı ben kendime gaz veriyodum okulşa gitmiyodum 12 gün okula gitmediğimi biliyorum arka arkaya bi ara gittim öğretmenler arada bir okula uğrarsan ii olur derlerdi . :D
-
Osirisi,ilerisini düşün ve ileride neler yapmak istediğini ve günü geldiğinde yapmak isteyip de yapamadığın şeylerin olacağını...
Toplam Hit: 1098 Toplam Mesaj: 8