Beni Msn E Ekleyenleri Göremiyorum? :|
-
son zamanlarda beni kişi listesine ekleyenlerden haberim olmuyor.
millet laf yapıyo niye kabul etmiyosun vs diye, ama benim hiçbişeyden haberim yok :|
bu neden kaynaklanıyor olabilir ve nasıl çözebilirim yardım edebilecek kimse varmı?
bir de hotmail deil kendi domainimi kullanıyorum, @cold-m4.com diye, onla bi alakası var mıdır dicem ama eskiden olmuyodu son zamanlarda olmaya başladı :| msn ayarlarından baktım onu düzeltecek bişey de göremedim :|
yardımcı olursanız çok memnun olacağım :)
-
messenger cachelarını silmeyi dene...
olursa söyle :)
hatta sen cacheları sil pcyi yencden başlat sonra ben seni ekleyeyım bakalım cıkcak mı :P
-
Format at duzelir.
-
Kumanaga bunu yazdı:
-----------------------------
Format at duzelir.
-----------------------------yok daha neler :)
-
olum memo tek sebebi var onun :D 1000 i geçmişsindir. Benim 4 yıl kullandığım bi mail adresim vardı-bi süreden sonra kişi listesi ve Adres defteri dolunca,anca onlar ekleyince kabul edebiliyordum,kendim ekleyemiyordum :S:D
-
Kumanaga bunu yazdı:
-----------------------------
Format at duzelir.
-----------------------------
kesin parlak çözüm de çözülmiyebilir de :D şaka bir yana dostum msn inin komple kaldır elle tüm aplication datadan filan kaldır sonra tekrer kur birdaha dene olursa yazarsan sevinirim :D -
messenger cache leri silmek için,
%temp%\MessengerCache\
%userprofile%\appdata\local\Microsoft\Messenger\mail adresin*\
%userprofile%\appdata\local\Microsoft\Windows Live Contacts\mail adresin*\
%userprofile%\Contacts\mail adresin*\
(*: örn. cold-m4@cold-m4.com)
hocam vistada durum böyle bu klasörlerin içindekilerini silersen msn sıfırlanır herşey gider. avatar, ifade vs.
düzelirse haber et :)
