folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder Beşiktaş HEM Asp.Net İle Web Programcılığı Kursu‏



Beşiktaş HEM Asp.Net İle Web Programcılığı Kursu‏

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    Uyarı : Beşiktaş Halk Eğitim Merkezinde çalışan hiç bir personel/memur/işçi/müdür/ahmet/mehmet/hasan vs vs benim yakınım/akrabam/arkadaşım değildir. Zaten adı üstünde "Halk Eğitim Merkezi" bana bi karı yok yani :)   (karı = a nın üstünde şapka var :p )

    Hocalar bana gelen maili aynen c/p yapıyorum, asp.net e başlamak isteyen vardır üşeniyodur ya da kendi başına başlamaya çekiniyodur vs vs gibi durumlar i.in paylaşmakta fayda gördüm İstanbulda ki müridler için.. 10 hafta İstanbulda kalırım diyen varsa tabiki onlar içinde :) :)

    mail içeriği;

    Merhabalar,

     

    Beşiktaş Halk Eğitim Merkezi "C# ve Asp.Net ile Web Programcılığı" kursumuza kayıtlar başlamıştır. Oluşrutulacak gruplar:

     

    Grup 1: Haftaiçi Akşam - Pazartesi, Salı, Çarşamba 18.00 – 21.10 Kontenjan : 15 Kişi, Planlanan Başlama Tarihi: 19.09.2011

    Grup 2: Haftaiçi Öğlen  - Pazartesi, Salı, Çarşamba 13.00 – 16.00 Kontenjan : 15 Kişi, Planlanan Başlama Tarihi: 19.09.2011

     

    Kurs haftada 3 gün,12 saat olup toplam kurs süresi 128 saattir. Dikilitaş Merkez Binamızda bulunan bilgisayar laboratuarında verilecektir.

     

    Kursu ana başlıklar halinde özetlemek gerekirse:

     

    - HTML eğitimi (1 hafta)

    - CSS eğitimi (Temel seviye, 1 hafta)

    - C# ile programlama (3 hafta)

    - Asp.net ile web uygulamaları (3 Hafta)

    - MS Sql Server ve Asp.net ile veri tabanı uygulamaları (2 Hafta)

     

    Nufus cüzdanınızın ve varsa öğrenci kimliğinizin fotokopisi ile Dikilitaş Merkez binamıza gelerek kaydınızı yapabilirsiniz. Kontenjanlar kayıt önceliğine göre dolmaktadır. 

     

    Kurslar ücretsiz olup öğrenci olduğunu ibraz edenlerden 75 TL, öğrenci olmayanlardan ise 150 TL lik bağış merkezimizin genel ihtiyaçlarında kullanılmak üzere  okul aile birliğimizce kayıt sırasında kabul edilmektedir.

     

    Akşam kurslarına daha yoğun ilgi olduğu için imkanı olan arkadaşların gündüz kurslarına kayıt yaptırmalarını rica ederim.

     

    Kurs ve ulaşım bilgilerimizle ilgili daha detaylı bilgiyi web sayfamızdan edinebilirsiniz. Sorularınızı yine bu e-posta adresinden bana yöneltebilirsiniz.

     

    İyi Günler

     

    Ali ERDOĞAN

    Beşiktaş HEM

    Bilişim Tek. Öğrt.

     

     

     bi faydası olursa ne mutlu :)


    .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Clostridium
    Clostridium's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2010
    Erkek

    cok ama cok saolasın hoca umarım uni hazırlığın saatleri uyarda gidebilirim ya :s

    edit: saatler yazıyomuş heyecandan görmedim :)


    N'oublie pas d'ou tu viens ..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    ya sabah ya akşam saatlerini bi yerinden kıyısından köşesinden uydurucan hocam işte artık :)

     


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Clostridium
    Clostridium's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2010
    Erkek

    sabah ilk iş unı yı arayıp saatlerı ögrenmek,yoksa kontenjana göre alıyorlarmış geç kalmayalım ..

     


    N'oublie pas d'ou tu viens ..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byhewal
    byhewal's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Erkek

    MaviGozluDev bunu yazdı:
    -----------------------------

    Uyarı : Beşiktaş Halk Eğitim Merkezinde çalışan hiç bir personel/memur/işçi/müdür/ahmet/mehmet/hasan vs vs benim yakınım/akrabam/arkadaşım değildir. Zaten adı üstünde "Halk Eğitim Merkezi" bana bi karı yok yani :)   (karı = a nın üstünde şapka var :p )

    Hocalar bana gelen maili aynen c/p yapıyorum, asp.net e başlamak isteyen vardır üşeniyodur ya da kendi başına başlamaya çekiniyodur vs vs gibi durumlar i.in paylaşmakta fayda gördüm İstanbulda ki müridler için.. 10 hafta İstanbulda kalırım diyen varsa tabiki onlar içinde :) :)

    mail içeriği;

     

    Merhabalar,

     

    Beşiktaş Halk Eğitim Merkezi "C# ve Asp.Net ile Web Programcılığı" kursumuza kayıtlar başlamıştır. Oluşrutulacak gruplar:

     

    Grup 1: Haftaiçi Akşam - Pazartesi, Salı, Çarşamba 18.00 – 21.10 Kontenjan : 15 Kişi, Planlanan Başlama Tarihi: 19.09.2011

    Grup 2: Haftaiçi Öğlen  - Pazartesi, Salı, Çarşamba 13.00 – 16.00 Kontenjan : 15 Kişi, Planlanan Başlama Tarihi: 19.09.2011
     

     

    Kurs haftada 3 gün,12 saat olup toplam kurs süresi 128 saattir. Dikilitaş Merkez Binamızda bulunan bilgisayar laboratuarında verilecektir.

     

    Kursu ana başlıklar halinde özetlemek gerekirse:

     

    - HTML eğitimi (1 hafta)

    - CSS eğitimi (Temel seviye, 1 hafta)

    - C# ile programlama (3 hafta)

    - Asp.net ile web uygulamaları (3 Hafta)

    - MS Sql Server ve Asp.net ile veri tabanı uygulamaları (2 Hafta)

     

    Nufus cüzdanınızın ve varsa öğrenci kimliğinizin fotokopisi ile Dikilitaş Merkez binamıza gelerek kaydınızı yapabilirsiniz. Kontenjanlar kayıt önceliğine göre dolmaktadır. 

     

    Kurslar ücretsiz olup öğrenci olduğunu ibraz edenlerden 75 TL, öğrenci olmayanlardan ise 150 TL lik bağış merkezimizin genel ihtiyaçlarında kullanılmak üzere  okul aile birliğimizce kayıt sırasında kabul edilmektedir.

     

    Akşam kurslarına daha yoğun ilgi olduğu için imkanı olan arkadaşların gündüz kurslarına kayıt yaptırmalarını rica ederim.

     

    Kurs ve ulaşım bilgilerimizle ilgili daha detaylı bilgiyi web sayfamızdan edinebilirsiniz. Sorularınızı yine bu e-posta adresinden bana yöneltebilirsiniz.

     

    İyi Günler

     

    Ali ERDOĞAN

    Beşiktaş HEM

    Bilişim Tek. Öğrt.

     

     

     

     bi faydası olursa ne mutlu :)

     


    -----------------------------

     

    haci asp devri bitti yauu phpye yonelmek lazim 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    byhewal bunu yazdı:
    -----------------------------

    haci asp devri bitti yauu phpye yonelmek lazim 


    -----------------------------

    asp ve asp.net yfarklı şeylerdir. devri bittiği söylenen zımbırtı asp dir. yanlış okuduğunu varsayarak böyle söylüyorum.

    asp.net in devrinin bittiğini söylüyosan, mecburiyettende olsa .net i bırakıp java ya geçiş yapan biri olaraktan yanlış düşündüğünü söylüyorum :) 


    .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sakat-at
    sakat-at's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek

    Kurslar ücretsiz olup öğrenci olduğunu ibraz edenlerden 75 TL, öğrenci olmayanlardan ise 150 TL lik bağış merkezimizin genel ihtiyaçlarında kullanılmak üzere okul aile birliğimizce kayıt sırasında kabul edilmektedir.

    ----

     

    Güldüm lan :)


    a.k.a. wyrus , kelle verilir kal-a verilmez!
Toplam Hit: 1629 Toplam Mesaj: 7