Beşiktaş HEM Asp.Net İle Web Programcılığı Kursu
-
Uyarı : Beşiktaş Halk Eğitim Merkezinde çalışan hiç bir personel/memur/işçi/müdür/ahmet/mehmet/hasan vs vs benim yakınım/akrabam/arkadaşım değildir. Zaten adı üstünde "Halk Eğitim Merkezi" bana bi karı yok yani :) (karı = a nın üstünde şapka var :p )
Hocalar bana gelen maili aynen c/p yapıyorum, asp.net e başlamak isteyen vardır üşeniyodur ya da kendi başına başlamaya çekiniyodur vs vs gibi durumlar i.in paylaşmakta fayda gördüm İstanbulda ki müridler için.. 10 hafta İstanbulda kalırım diyen varsa tabiki onlar içinde :) :)
mail içeriği;Merhabalar,
Beşiktaş Halk Eğitim Merkezi "C# ve Asp.Net ile Web Programcılığı" kursumuza kayıtlar başlamıştır. Oluşrutulacak gruplar:
Grup 1: Haftaiçi Akşam - Pazartesi, Salı, Çarşamba 18.00 – 21.10 Kontenjan : 15 Kişi, Planlanan Başlama Tarihi: 19.09.2011
Grup 2: Haftaiçi Öğlen - Pazartesi, Salı, Çarşamba 13.00 – 16.00 Kontenjan : 15 Kişi, Planlanan Başlama Tarihi: 19.09.2011Kurs haftada 3 gün,12 saat olup toplam kurs süresi 128 saattir. Dikilitaş Merkez Binamızda bulunan bilgisayar laboratuarında verilecektir.
Kursu ana başlıklar halinde özetlemek gerekirse:
- HTML eğitimi (1 hafta)
- CSS eğitimi (Temel seviye, 1 hafta)
- C# ile programlama (3 hafta)
- Asp.net ile web uygulamaları (3 Hafta)
- MS Sql Server ve Asp.net ile veri tabanı uygulamaları (2 Hafta)
Nufus cüzdanınızın ve varsa öğrenci kimliğinizin fotokopisi ile Dikilitaş Merkez binamıza gelerek kaydınızı yapabilirsiniz. Kontenjanlar kayıt önceliğine göre dolmaktadır.
Kurslar ücretsiz olup öğrenci olduğunu ibraz edenlerden 75 TL, öğrenci olmayanlardan ise 150 TL lik bağış merkezimizin genel ihtiyaçlarında kullanılmak üzere okul aile birliğimizce kayıt sırasında kabul edilmektedir.
Akşam kurslarına daha yoğun ilgi olduğu için imkanı olan arkadaşların gündüz kurslarına kayıt yaptırmalarını rica ederim.
Kurs ve ulaşım bilgilerimizle ilgili daha detaylı bilgiyi web sayfamızdan edinebilirsiniz. Sorularınızı yine bu e-posta adresinden bana yöneltebilirsiniz.
İyi Günler
Ali ERDOĞAN
Beşiktaş HEM
Bilişim Tek. Öğrt.
bi faydası olursa ne mutlu :)
-
cok ama cok saolasın hoca umarım uni hazırlığın saatleri uyarda gidebilirim ya :s
edit: saatler yazıyomuş heyecandan görmedim :)
-
ya sabah ya akşam saatlerini bi yerinden kıyısından köşesinden uydurucan hocam işte artık :)
-
sabah ilk iş unı yı arayıp saatlerı ögrenmek,yoksa kontenjana göre alıyorlarmış geç kalmayalım ..
-
MaviGozluDev bunu yazdı:
-----------------------------
Uyarı : Beşiktaş Halk Eğitim Merkezinde çalışan hiç bir personel/memur/işçi/müdür/ahmet/mehmet/hasan vs vs benim yakınım/akrabam/arkadaşım değildir. Zaten adı üstünde "Halk Eğitim Merkezi" bana bi karı yok yani :) (karı = a nın üstünde şapka var :p )
Hocalar bana gelen maili aynen c/p yapıyorum, asp.net e başlamak isteyen vardır üşeniyodur ya da kendi başına başlamaya çekiniyodur vs vs gibi durumlar i.in paylaşmakta fayda gördüm İstanbulda ki müridler için.. 10 hafta İstanbulda kalırım diyen varsa tabiki onlar içinde :) :)
mail içeriği;Merhabalar,
Beşiktaş Halk Eğitim Merkezi "C# ve Asp.Net ile Web Programcılığı" kursumuza kayıtlar başlamıştır. Oluşrutulacak gruplar:
Grup 1: Haftaiçi Akşam - Pazartesi, Salı, Çarşamba 18.00 – 21.10 Kontenjan : 15 Kişi, Planlanan Başlama Tarihi: 19.09.2011
Grup 2: Haftaiçi Öğlen - Pazartesi, Salı, Çarşamba 13.00 – 16.00 Kontenjan : 15 Kişi, Planlanan Başlama Tarihi: 19.09.2011Kurs haftada 3 gün,12 saat olup toplam kurs süresi 128 saattir. Dikilitaş Merkez Binamızda bulunan bilgisayar laboratuarında verilecektir.
Kursu ana başlıklar halinde özetlemek gerekirse:
- HTML eğitimi (1 hafta)
- CSS eğitimi (Temel seviye, 1 hafta)
- C# ile programlama (3 hafta)
- Asp.net ile web uygulamaları (3 Hafta)
- MS Sql Server ve Asp.net ile veri tabanı uygulamaları (2 Hafta)
Nufus cüzdanınızın ve varsa öğrenci kimliğinizin fotokopisi ile Dikilitaş Merkez binamıza gelerek kaydınızı yapabilirsiniz. Kontenjanlar kayıt önceliğine göre dolmaktadır.
Kurslar ücretsiz olup öğrenci olduğunu ibraz edenlerden 75 TL, öğrenci olmayanlardan ise 150 TL lik bağış merkezimizin genel ihtiyaçlarında kullanılmak üzere okul aile birliğimizce kayıt sırasında kabul edilmektedir.
Akşam kurslarına daha yoğun ilgi olduğu için imkanı olan arkadaşların gündüz kurslarına kayıt yaptırmalarını rica ederim.
Kurs ve ulaşım bilgilerimizle ilgili daha detaylı bilgiyi web sayfamızdan edinebilirsiniz. Sorularınızı yine bu e-posta adresinden bana yöneltebilirsiniz.
İyi Günler
Ali ERDOĞAN
Beşiktaş HEM
Bilişim Tek. Öğrt.
bi faydası olursa ne mutlu :)
-----------------------------haci asp devri bitti yauu phpye yonelmek lazim
-
byhewal bunu yazdı:
-----------------------------haci asp devri bitti yauu phpye yonelmek lazim
-----------------------------asp ve asp.net yfarklı şeylerdir. devri bittiği söylenen zımbırtı asp dir. yanlış okuduğunu varsayarak böyle söylüyorum.
asp.net in devrinin bittiğini söylüyosan, mecburiyettende olsa .net i bırakıp java ya geçiş yapan biri olaraktan yanlış düşündüğünü söylüyorum :) -
Kurslar ücretsiz olup öğrenci olduğunu ibraz edenlerden 75 TL, öğrenci olmayanlardan ise 150 TL lik bağış merkezimizin genel ihtiyaçlarında kullanılmak üzere okul aile birliğimizce kayıt sırasında kabul edilmektedir.
----
Güldüm lan :)
