Beyler Kolay Gelsin
-
Steam üyeliği Olan Varmı Acaba ? Varsa Mesaj Olarak Atabilirmi Deneme Amaçlı Kullanıcam 1 Saatliğine Bilemedin 1 Günlüğüne Almayı Düşünüyorumda.
teşekküre Ederim -
konu açmayı öğren :|
İş - Güç, Takas - Alışveriş

Beyler Kolay Gelsin -
Bende 2 tane varda 1inde sırf Cs serisi var diğerinde Cod6 vs.. hangisini istersin
-
kolaysa başına gelsin
-
BlackApple bunu yazdı:
-----------------------------
konu açmayı öğren :|
İş - Güç, Takas - Alışveriş

Beyler Kolay Gelsin
-----------------------------Dem0
(Çömez)
Kayıt : 7 Kasim 2010
Üstüne gitme la :|
-
Sağol hoca sanada. O nasıl bir başlık girişi ve konu'dur & uyumsuzluk şahane :D
-
Beyler Özür Dilerim .s Bilgilendirdiğiniz İçinde Teşekkür ederim .
-
şeytanınız bol olsun gençler
-
dyrnade bunu yazdı:
-----------------------------
Bende 2 tane varda 1inde sırf Cs serisi var diğerinde Cod6 vs.. hangisini istersin
-----------------------------cs Olanını Atabilirsen msj olarak teşekkür ederim.
