Beyler Starcraft Öldümü??
-
Yaf TBT ailesi olarak bakıom kime sorsam ya bilmiyor ya da bırakmış. Dünyanın en ii strateji oyunu olan bu şaheseri oynamak isteyen varsa benimle, SC Brrodwar ı kurduktan sonra aşağıdaki reg dosyasını indirip kursun :)
BattleMix de görüşelim :D
REG DOSYASI: http://www.scuniverse.com/replay/1143633248_1061_Server.zip
Toplam Hit: 726 Toplam Mesaj: 1
