Bf 2142 (Yardım)
-
sa müritler şimdi bf 2142 i indirdim sorunsuz kurdum ama oyuna giriken ea accaount istiyo bunu nasıl aşabiliriz bilen var sa paylaşa bilir mi
-
razor 1911 adlı dosyanın içinde zipli dosya vardır.onu Kopyala Belgelerim / BattleField in içine çıkart
edit: eğer yoksa
crack klasörünün içinde default_profile.zip gibi bir dosya vardır onu kopyala c:/belgelerim/battlefield 2142 içine çıkarteğer isterseniz bu razor1911 ide değiştirebilirsin.
Sonra c:\My Documents\Battlefield 2142\Profiles\ in içinde 0001/profile.con olcaktı sanırım
"Razor1911" setname ve masteraccount u değiştirebilrsn
Şimdi oyunu aç login penceresi geldiği zaman değiştirdigin setname ve masteraccountu gir .
eğer değişiklik yapmadıysan Razor1911 yaz çalıstır :/ -
he he haloldu sagol hocam :D
-
ben de oynuyodum bi ara ama çok sevimsiz geldi oyun bana yanlış hatırlamıyorsam çok az bi map sayısı vardı. hoşlaşmadım o yüzden
-
cemuzel bunu yazdı:
-----------------------------
ben de oynuyodum bi ara ama çok sevimsiz geldi oyun bana yanlış hatırlamıyorsam çok az bi map sayısı vardı. hoşlaşmadım o yüzden
-----------------------------
1. oyun süper tek haritada sıkılmadan 10larca kere üstüste oynayabilirim
2. int. haritaları dolup taşıo (bknz: googleda nasıl arama yapılır)
ama tabi kendi zevkin karışmıyorum :W -
oyun orjinal olmadan multi olarak oynanılıomu. Netten belli serverlara bağlanılarak felan ?
-
Genki bunu yazdı:
-----------------------------
oyun orjinal olmadan multi olarak oynanılıomu. Netten belli serverlara bağlanılarak felan ?
-----------------------------
bildiğim kadarıyla oynanmıo ben araştırdım biraz ama çok kasmadım :D gerek de duymuyorum
bu arada hileyle son rütbe yaparsanız kendinizi oyunda squad lider yada comander olabiliosunuz ki comander olunca bütün emirlerininizi yapıolr :D ölüce fln medic nolursa olsun yine gelio kendisi ölcek olsa bile :D
//edit-not: ayrıca firewall ile int. ulaşmasını engellerseniz daha az sorun çıkarıo güncelleme falan laf etmio oyun açılışı bakımından yani...
Toplam Hit: 1002 Toplam Mesaj: 7
