folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Bf 2142 (Yardım)



Bf 2142 (Yardım)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hepaq
    Hepaq's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek
    sa müritler şimdi bf 2142  i indirdim sorunsuz kurdum ama oyuna giriken ea accaount istiyo bunu nasıl aşabiliriz bilen var sa paylaşa bilir mi

    hepaq işte bildigin hepaq hep-aq degil :D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yucel
    Yucel's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    razor 1911 adlı dosyanın içinde zipli dosya vardır.onu Kopyala Belgelerim / BattleField in içine çıkart

     

     edit: eğer yoksa
    crack klasörünün içinde default_profile.zip gibi bir dosya vardır onu kopyala c:/belgelerim/battlefield 2142 içine çıkart

    eğer isterseniz bu razor1911 ide değiştirebilirsin.

    Sonra c:\My Documents\Battlefield 2142\Profiles\ in içinde 0001/profile.con olcaktı sanırım

    "Razor1911" setname ve masteraccount u değiştirebilrsn

    Şimdi oyunu aç login penceresi geldiği zaman değiştirdigin setname ve masteraccountu gir .

    eğer değişiklik yapmadıysan Razor1911 yaz çalıstır :/

     


    less than one, more than zero.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hepaq
    Hepaq's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek
    he he haloldu sagol hocam :D

    hepaq işte bildigin hepaq hep-aq degil :D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Salu3
    Salu3's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek
    ben de oynuyodum bi ara ama çok sevimsiz geldi oyun bana yanlış hatırlamıyorsam çok az bi map sayısı vardı. hoşlaşmadım o yüzden

    Tren odun seçmez hacı abi...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manialith
    manialith's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2009
    Erkek
    cemuzel bunu yazdı:
    -----------------------------
    ben de oynuyodum bi ara ama çok sevimsiz geldi oyun bana yanlış hatırlamıyorsam çok az bi map sayısı vardı. hoşlaşmadım o yüzden
    -----------------------------
     1. oyun süper tek haritada sıkılmadan 10larca kere üstüste oynayabilirim
    2. int. haritaları dolup taşıo (bknz: googleda nasıl arama yapılır)
    ama tabi kendi zevkin karışmıyorum :W

    Im Boned, All Boned.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    oyun orjinal olmadan multi olarak oynanılıomu. Netten belli serverlara bağlanılarak felan ?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manialith
    manialith's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2009
    Erkek
    Genki bunu yazdı:
    -----------------------------
    oyun orjinal olmadan multi olarak oynanılıomu. Netten belli serverlara bağlanılarak felan ?
    -----------------------------

    bildiğim kadarıyla oynanmıo ben araştırdım biraz ama çok kasmadım :D gerek de duymuyorum
    bu arada hileyle son rütbe yaparsanız kendinizi oyunda squad lider yada comander olabiliosunuz ki comander olunca bütün emirlerininizi yapıolr :D ölüce fln medic nolursa olsun yine gelio kendisi ölcek olsa bile :D

       //edit-not:  ayrıca firewall ile int. ulaşmasını engellerseniz daha az sorun çıkarıo güncelleme falan laf etmio oyun açılışı bakımından yani...

    Im Boned, All Boned.
Toplam Hit: 1002 Toplam Mesaj: 7