Bi Bakın
-
hajılar gecen gun adsl hizim 150 kb iken simdi 20 kb noldu yada ne yapayım.. lütfen bi çare ?
-
adminlere msj atabilrsin konuyu silmeleri için :)
-
yardım istiyoz cok sinr oldm pc ye kırıcam sımdı
-
atesi körukle belki hızlanır
-
senin yapabilceğin bişey yok telekomun mallığı oturup telekoma küfretmekten başka bişey yapamassın yani..
Toplam Hit: 616 Toplam Mesaj: 5
