Bi Çaresi Yok Mu?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aziz2724
    aziz2724's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    mesela forumda gezerken bi konuya cevap vercaz diyelim cevapla diyoruz üye girişi isteniyo. üye girişi yapınca tekrar anasayfaya dönüyo. sonra tekrar o konuyu bulmak zorunda kalıyoruz. Bunun bi çaresi yok mu?

    Silinen konu loglarını okumaktan zevk alıyom.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    Login oldunya, 2 kere back tusuna basiyosun ( Kisayol: Backspace ) bi bakmissin ki konudasin, ne guzel dimi ? - Bu sorun yeni kodlanan forumda duzelicek ( Bknz: HolyOne in aciklamasi )
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CLK-J35
    CLK-J35's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    Bu soru kaç kere soruldu...


    CeLeKatireJeotuzbeş
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aziz2724
    aziz2724's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    saol musket,, clk-j35 sende kusura bakma daha önce sorulduğunu bilmiyodum.

    Silinen konu loglarını okumaktan zevk alıyom.
Toplam Hit: 1994 Toplam Mesaj: 4