Bi Çaresi Yok Mu?
-
mesela forumda gezerken bi konuya cevap vercaz diyelim cevapla diyoruz üye girişi isteniyo. üye girişi yapınca tekrar anasayfaya dönüyo. sonra tekrar o konuyu bulmak zorunda kalıyoruz. Bunun bi çaresi yok mu?
-
Login oldunya, 2 kere back tusuna basiyosun ( Kisayol: Backspace ) bi bakmissin ki konudasin, ne guzel dimi ? - Bu sorun yeni kodlanan forumda duzelicek ( Bknz: HolyOne in aciklamasi )
-
Bu soru kaç kere soruldu...
-
saol musket,, clk-j35 sende kusura bakma daha önce sorulduğunu bilmiyodum.
Toplam Hit: 1994 Toplam Mesaj: 4
