Bi Soru(Kayıtlı Online Uyeler)
-
forumdakı kayıtlı online uyelerin nie son 1 saatte girenleri gozukuo bi saati gecenler neden gozukmuo?
-
:) Holy oyle istemis.
-
biraz eski bi konu ama olsun :D
ya dier onlinelerde gözükse ii olur assında (: -
birde o son 1 saatteki giriş yapmış olanlar cıkıs yapmış olsa bile orda kalıyor hmm...
-
dimi abi bence 1 hafta online olan üyeler bile gözükmeli ak
-
bide online.asp i her yenilediğinizde sörf süresi 2-3 dk artıyo :)))
-
neden olmasn ?
şuanda sitede ne kdr online varsa gösterilebilr mesela..
öle senn dediin gb hftalarca online olan kac kşi vardırki binlerce üye arasında ?
vede arkadasn dedii gb cıks yapsa bile orda duruo ;) -
BozcaN+3 ;)
-
harbi la ..bozcan lan snn agzın laf yapıo hea:D bnm thrıbat nerdyse paso acık !farkımı gostermek ıstıom lan bn :D
-
başın göğemi ercek aq :D
Toplam Hit: 1424 Toplam Mesaj: 10
