Bi Sorum Var..?
-
Hocalar bişi sormak isterim size..
ya internetten film izliyorum her defasında da olmazya hep filmin en güzel yerinde veya ortasında film ilerlemıyor yanı bekliyorum 10 dk felan bakıorum basa sardı film yeniden baslıyo..
her seferinde böyle oluyor baska filmlerde de aynı sorun var..
Acaba benim pc felanmı sorun var yoksa filmlerdemi ..? sorun pc de ise nasıl hallederim bu sorunu ..?? -
izlediğin site sağlam değildir.
-
bağlantı hızını düdükleyen bişeyler vardır.
-
Belki HDD'de yeterli alan kalmamıştır hocam.
C ve D sürücüsündeki boş alan miktarı nedir ?
-
Proxy kullaniyosan olabilir. DNS degistir duzelir.
-
peki yabancı veya türkce izleyebilecegim veya saglam site varmıdır .. önerebileceginiz..?
-
CasTeaL bunu yazdı:
-----------------------------
Belki HDD'de yeterli alan kalmamıştır hocam.
C ve D sürücüsündeki boş alan miktarı nedir ?
-----------------------------bos alan 28.6 gb .. :D bos ya :)
-
dizihd.com
-
LordVader bunu yazdı:
-----------------------------
Proxy kullaniyosan olabilir. DNS degistir duzelir.
-----------------------------bu baglantı hızmıda etkiler ölemi dns numaralı sileyim ozamn numarları ..
-
net kaç?
