Bilet Baskı İşi.
-

Merhaba müritler.
Etkinliğimiz için mekanda belli oldu. Caddebostan beeves teras katında yapıyoruz.
Şimdi bizim bilet baskı işini yapmamız gerekiyor.
bilet boyutu yaklaşık olarak 5x17 olucak tasarım resimdeki gibi hazır.
fakat ne tip kağıt kullanmamız gerektiği hakkında en ufak bilgim yok.
Maliyeti düşük tutmak için özalitçilerde bunun baskısını yapabilir miyim ?
Ne tür kağıda bastırmam gerekiyor ? Maliyeti ne olur ?
Ayrıca tahribatta baskı işi yapan arkadaşlar (istanbul içi) fiyat verebilirse bu iş için sevinirim.
adet:100 adet.
-
sanırım karvizit yapan yerler yapar netice 1000 tanesi 20 liraya yapıyorlar
-
hocam tek seferlik bişeyse matbaa ile anlaşacaksınız eğer ki devamlı yapacağınız bişeyse kalın kağıt alıp barkod yazıcılar ile yapabilirsiniz
-
Sharp bunu yazdı
hocam tek seferlik bişeyse matbaa ile anlaşacaksınız eğer ki devamlı yapacağınız bişeyse kalın kağıt alıp barkod yazıcılar ile yapabilirsiniz
hocam tek seferlik birşey bu.
maliyet konusunu merak ediyorum sadece.
bu arada 5x17 derken cm bazından beyler.
angelofhope tarafından 22/Ağu/12 22:54 tarihinde düzenlenmiştir -
yukarı !
-
"apocalyptic party" dışındaki yazıların fontunu değiştirmeni öneririm. kartvizit basan yerlerle görüşebilirsin. dijital baskı merkezleri de işe yarar. kalın kağıta baskı yaptır.
