Biletixten Maç Bileti Almak..
-
Merhabalar.. haftaya gs-eses maçına bilet almak istiyorum ve daha önce hiç almadım bılenlere sormak istedim.. bileti internet üzerinden aldıktan sora ne yapmam gerekiyor ? Kredi kartı benim değil onuda yanımdamı götürmeliyim ?
-
bileti internetten aldıktan sonra; en gec mactan 1 saat önce biletix gişesinden bileti alman lazım. yanında kimliğin ve bileti aldıgın kredi kartını yanında götür. kontrol edip veriyolar. bileti kim aldıysa onun gitmesi lazım. kredi kartı sahibi alabilir yalnızca sanırım
-
Kart benim üstüme değil ve kart sahibi yanımda olmıycak sıkıntı olurmu ?
-
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
Kart benim üstüme değil ve kart sahibi yanımda olmıycak sıkıntı olurmu ?
-----------------------------büyük ihtimal olur. ama yinede emin olmak için müşteri hizmetlerine falan sorabilirsin. ben kredi kartıma baglı sanal kartla almıstım onun için bile belge istediler
-
Sanırım sorun çkıcak, kredi kartı sahibi gelmeden nasıl halldeblrm peki bi fikrin varmı ?
-
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
Sanırım sorun çkıcak, kredi kartı sahibi gelmeden nasıl halldeblrm peki bi fikrin varmı ?
-----------------------------güvenlik açısından prosedürlere uyarlar buyuk ihtimal. biletler satışa çıktıgında imkanın varsa biletix gişesinden nakit olarak alabilirsin.
-
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
Merhabalar.. haftaya gs-eses maçına bilet almak istiyorum ve daha önce hiç almadım bılenlere sormak istedim.. bileti internet üzerinden aldıktan sora ne yapmam gerekiyor ? Kredi kartı benim değil onuda yanımdamı götürmeliyim ?
-----------------------------bileti al ama çektiğin kartın sahibi alacak bileti sana kimlikte götürsen oğluyumda desen vermiyorlar
-
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
Sanırım sorun çkıcak, kredi kartı sahibi gelmeden nasıl halldeblrm peki bi fikrin varmı ?
-----------------------------Halledemezsin 2 kere kavga ettim bu yüzden normal satış çıktığı gün nakit alabilirsin yada tanıdığın bir kişinin kartı ve kart sahibi ile başkada sansın yok
-
Bulunduğum şehirde malesef biletix gişesi yok.. Sanırım babalara geldım..
-
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
Sanırım sorun çkıcak, kredi kartı sahibi gelmeden nasıl halldeblrm peki bi fikrin varmı ?
-----------------------------
Kredi kartı sahibine ait kimlik götürerek bir nebze :)
Bir şekilde kart sahibi gitsin alsın sonra sana versin olmaz mı? -
Sakaryadan istnbula gdicem , kredi kartı sahbnin gelmesnın imkanı yok nakitle alablcek bi tanıdğmda yok sayılır, zaten gs berbat neyse saolun :)
