folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Bilgi İşlem Destek Elemanı (Seviye 4)



Bilgi İşlem Destek Elemanı (Seviye 4)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek

    Merhaba. internette gezinirken başlıkta yazdığım şekilde bir sınav olduğundan haberdar olmuş bulundum.

    http://www.sauper.sakarya.edu.tr/BilgiIslemSeviye4.aspx

    sakarya üniversitesi bilgi işlem destek elemanı için sınav açmış. sanırım yeni çıkan bir kanun ile bu olay yürürlüğe girmiş. fatih projesi kapsamında bilgi işlem elemanı olabilmek için bu sınavı vermek gerekiyor sanırım. fakat tam olarak nedir, ne işe yarar, kimlerin bu sınava girmesi gereklidir? gibi sorular kafamı kurcalamakta. ben şu anda bilgisayar öğretmenliği son sınıftayım. bu sınava girip girmemenin ne gibi artı ve eksileri olur benim açımdan bunları öğrenmek istiyorum. detaylı bilgisi olan varsa paylaşabilir mi rica etsem?

     

    http://www.voctest.org/vfiles/sayfa/312/bidestek4.pdf

     


    goo.gl/qBNZmW
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    falcon
    falcon's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Kasım/2003
    Erkek

    Güzel bi noktaya parmak basmışsın 

    Bilgisi olan varsa iyi olur 

    Çizgi elektronik bununla alakalı çalışma yapıyordu sanırsam


    Vurur yüze ifadesi Hyper-V sistemcilerin bitanesi
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek
    falcon bunu yazdı

    Güzel bi noktaya parmak basmışsın 

    Bilgisi olan varsa iyi olur 

    Çizgi elektronik bununla alakalı çalışma yapıyordu sanırsam

    o mevzu a+ teknik destek elemanı değil miydi yahu, seviye 4 falan ne iş?

    seviye 1 format atmak seviye 4 network bilmek mi :)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nukeshore
    nukeshore's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2003
    Erkek

    ....... Bu servis ağı bünyesinde, ET kurulumu yapılan her ilde en az 1 tane olmak üzere, ildeki her 1000 (bin) tahta için 1 tane olacak şekilde (500’ü aşan küsüratlar bir üstteki 1000’e tamamlanacaktır), Mesleki Yeterlilik Kurumu (MYK) tarafından tanımlanan Ulusal Meslek Standardına göre Bilgi İşlem Destek Elemanı (Seviye 4) çalıştıracaktır.

    http://www.tubider.org.tr/?p=2991

     

    doğru anladıysam, Fatih projesinde akıllı tahtalarla ilgilenecek taşeron personelden istenilecekmiş bu belge.

     


    011011100111010101101011011001010111001101101000011011110111001001100101
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek

    peki hocam bu personel tam olarak ne yapacak, çalışma şartları nasıl olacak, maaşı felan nasıl olacak, bununla ilgili bilgilere nasıl ulaşabiliriz?


    goo.gl/qBNZmW
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sahinka
    sahinka's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2012
    Erkek

    bende alıyım kenarda dursun diyecektim sınav ücreti 400 tl miş  


    imza
Toplam Hit: 2570 Toplam Mesaj: 6