Bilgi İşlem Destek Elemanı (Seviye 4)
-
Merhaba. internette gezinirken başlıkta yazdığım şekilde bir sınav olduğundan haberdar olmuş bulundum.
http://www.sauper.sakarya.edu.tr/BilgiIslemSeviye4.aspx
sakarya üniversitesi bilgi işlem destek elemanı için sınav açmış. sanırım yeni çıkan bir kanun ile bu olay yürürlüğe girmiş. fatih projesi kapsamında bilgi işlem elemanı olabilmek için bu sınavı vermek gerekiyor sanırım. fakat tam olarak nedir, ne işe yarar, kimlerin bu sınava girmesi gereklidir? gibi sorular kafamı kurcalamakta. ben şu anda bilgisayar öğretmenliği son sınıftayım. bu sınava girip girmemenin ne gibi artı ve eksileri olur benim açımdan bunları öğrenmek istiyorum. detaylı bilgisi olan varsa paylaşabilir mi rica etsem?
http://www.voctest.org/vfiles/sayfa/312/bidestek4.pdf
-
Güzel bi noktaya parmak basmışsın
Bilgisi olan varsa iyi olur
Çizgi elektronik bununla alakalı çalışma yapıyordu sanırsam
-
falcon bunu yazdı
Güzel bi noktaya parmak basmışsın
Bilgisi olan varsa iyi olur
Çizgi elektronik bununla alakalı çalışma yapıyordu sanırsam
o mevzu a+ teknik destek elemanı değil miydi yahu, seviye 4 falan ne iş?
seviye 1 format atmak seviye 4 network bilmek mi :)
-
....... Bu servis ağı bünyesinde, ET kurulumu yapılan her ilde en az 1 tane olmak üzere, ildeki her 1000 (bin) tahta için 1 tane olacak şekilde (500’ü aşan küsüratlar bir üstteki 1000’e tamamlanacaktır), Mesleki Yeterlilik Kurumu (MYK) tarafından tanımlanan Ulusal Meslek Standardına göre Bilgi İşlem Destek Elemanı (Seviye 4) çalıştıracaktır.
http://www.tubider.org.tr/?p=2991
doğru anladıysam, Fatih projesinde akıllı tahtalarla ilgilenecek taşeron personelden istenilecekmiş bu belge.
-
peki hocam bu personel tam olarak ne yapacak, çalışma şartları nasıl olacak, maaşı felan nasıl olacak, bununla ilgili bilgilere nasıl ulaşabiliriz?
-
bende alıyım kenarda dursun diyecektim sınav ücreti 400 tl miş
